tette tårekanaler

schnuppa

Forumet er livet
Flere av dere som har barn med det?? Leon har hatt puss i øynene siden fødselen. Har vært hos legen og fått øyedråper, men har behandlet ham i en uke 2 ganger daglig uten at det har hjulpet... [:(][:(][:(] Uff noen ganger er det skikkelig ille, da klarer han nesten ikke åpne øya... [:'(][:'(]

Har du prøva me morsmelk i øyan hannes? det hjelpa iallefall på min gullgutt....det forsvant etter et par dager[:D]

ORIGINAL: cruella24

Har du prøva me morsmelk i øyan hannes? det hjelpa iallefall på min gullgutt....det forsvant etter et par dager[:D]

Jepp det holdt jeg på med i 2 uker, men hjalp ikke noe særlig.. Bare der og da.. Skal fortsette med det nå tenkte jeg.. Kankje vi er heldig...

Uff da.. vi brukte morsmelk vi, dryppet ofte og mye. dro med bommulls pads mot øyekroken, en gang før vi tok en ny pad og gjorde det samme..
lykke til snuppers!

Viss det ikke hjalp på første gangen så kryssr vi fingrene på at det hjelper andre gangen[:D]

når skal de egentlig begynne å få tårer? Husker å ha lest om det, men husker ikke lenger. Emma har jeg ikke sett noen tårer på enda.

ORIGINAL: Mille84

når skal de egentlig begynne å få tårer? Husker å ha lest om det, men husker ikke lenger. Emma har jeg ikke sett noen tårer på enda.

Leon gråter tårer han... [:(][:(]

ORIGINAL: minnimor

Uff da.. vi brukte morsmelk vi, dryppet ofte og mye. dro med bommulls pads mot øyekroken, en gang før vi tok en ny pad og gjorde det samme..
lykke til snuppers!

Skal gjøre som deg jeg.. Håper det hjelper.

Takk for råd jenter... [;)]

ORIGINAL: schnuppa

Flere av dere som har barn med det?? Leon har hatt puss i øynene siden fødselen. Har vært hos legen og fått øyedråper, men har behandlet ham i en uke 2 ganger daglig uten at det har hjulpet... [:(][:(][:(] Uff noen ganger er det skikkelig ille, da klarer han nesten ikke åpne øya... [:'(][:'(]

Thea hadde selv dette fra fødselen og noen uker etter. Fikk øyedråper som skulle dryppes ved hvet stell, men syntes ikke det hjalp noe. Var så en lege på legekontoret jeg har fastlege og han sa at dette ville hun kunne ha en stund så jeg måtte våre tålmodig. Men han sa også at jeg skulle bruke de 3-4 dager for så ha et opphold til det kom neste gang. Og ved første opphold stoppet det helt opp [:)] Siden har hun ikke hatt guff i øynene. Så hadd ejeg vært deg vill jeg prøvd et opphold på noen dager. Øyedråpene vi fikk het Kloramfenikol

lykke til snuppers!

Og legen sa at når jeg brukte de øyedråpene skulle jeg ikke bruke morsmelk å dryppe på øynene

ORIGINAL: -MeLaNiE & eMiLiE-

Prøv å press litt på nasen helt oppe mellom øynene,og man bør ikke bruke morsmelk hvis man har såre brystvorter for da er det bakterier i melka som ikke er bra for øynene..Men morsmelk har størst effekt

Sant det, glemte å si at du kunne trykke ved neseroten [:D]
Det med sårebrystvorter og drypping av øynene viste jeg ikke, forklarer endel ja. Men ikke drypp morsmelk i øynene når du tar de øyedråpene, fikk beskjed om det jeg.

Donya har trang tåre kanal og får puss i venstre øye...har du prøvd morsmelk i øynene ?og du må også masere ...

Ida har også tette kanaler...jeg har prøvd med mors melk men syntes det ble verre...så jeg har salve men skal ringe å få dråper istedet...vanskelig å skal smøre på nedre øyelokk på en baby...

ORIGINAL: Hege77

lykke til snuppers!

Og legen sa at når jeg brukte de øyedråpene skulle jeg ikke bruke morsmelk å dryppe på øynene

takk så mye for tips og råd Hege[;)]. Jeg skal ha et opphold på dråpene nå. Ser egentlig at han er blitt litt bedre. Så tar jeg å bruker morsmelk i oppholdet. Jeg har ikke samme dråper som deg. Jeg har noen som heter fucitalmic. De er drøøye... Håper han er bedre nå... Og at det ikke kommer igjen.

takk så mye for tips og råd Hege. Jeg skal ha et opphold på dråpene nå. Ser egentlig at han er blitt litt bedre. Så tar jeg å bruker morsmelk i oppholdet. Jeg har ikke samme dråper som deg. Jeg har noen som heter fucitalmic. De er drøøye... Håper han er bedre nå... Og at det ikke kommer igjen.

Bare hyggelig vennen [:)]
Jeg håper øynene blir normale snart. X- firngrene jeg [:)][:)][:)]

Back
Topp