Tette melkeganger?

Bkno3072672

Flørter med forumet
Våknet i natt med kjempe spreng i puppen... prøvde å pumpe men kommer ingenting ut. Har prøvd varm lang dusj 3ganger, pumpet, massert, prøvd å legge mini til... nesespray.. ingenting funker og nå har jeg gått i 5timer med full og vond pupp.
Noen som har noen tips eller råd? Er desperat her

Huff, det hørtes ikke bra ut! Har desverre ingen gode råd, men tror du bare må fortsette med det du allerede har... Eller at noen andre har noen gode råd til deg..

Fikk beskjed om å ta Paracet 3x dagen i tillegg til å gjøre det du nevner. Det skal visst hjelpe på å løse opp

Vært hos legen å fått beskjed om å ta 1g paracett og 600mg ibux og få en annen til å håndmelke til det løsner...

Vært hos legen å fått beskjed om å ta 1g paracett og 600mg ibux og få en annen til å håndmelke til det løsner...

Hvis det ikke skjer noe og du merker at trykket ikke blir mindre så kom deg til lege og få henvisning til brystsenteret. Mener det står på ammehjelpen at du skal merke at det blir bedre etter 1-2 døgn med hyppig tømming.

Jeg holdt på i 2 uker og trodde det var tett melkegang, prøvde alle tips og den nesesprayen. Etter en tur på brystsenteret viste det seg å være abscess og de tømte det med en gang (utrolig befriende).

Off, det er vondt! Jeg har hatt det noen ganger å jeg synes at det hjelper/løsner litt lettere å amme/pumpe lenge å ofte. Jeg bruker brystpumpe mye når det tetter seg å blir sittende ganske lenge å ofte hele dagen å som regel løsner det til neste dag.

Høres vondt ut..! Første gang hjalp det da heg pumpet og "masserte" melken ut samtidig. Andre gang hjalp det at jeg la han til på natten, da spiste han i søvne og lå dermed lenge ved puppen!

Back
Topp