Tette eggledere?

Minni87

Flørter med forumet
Hallo folket..[:)]
Jeg lurer på en ting ang. tette eggeledere.. Er det mulig å ha det selvom man har regelmessig syklus og eggløsning hver gang? Vi er til utredning, men tar så lang tid å få svar.. [:-]

Takk så mye vakre deg! [:)] Da bør jeg nok få meg testet for det også, gyn. nevnte ikke noe om det, hun sjekket kun at alt var normalt ved en innvendig ul, sendte mannen til prøving, og sa at jeg skulle prøve pergo (så det også er prøvd) og så evnt. ivf. Men vi får se da [:)]

Tror det er vanlig å ta en generell sjekk først og prøve f.eks pergo før man går videre. Jeg har enda ikke sjekket om egglederne mine er tette, men har gått på pergo. Vurderer å be om sjekk. Lykke til videre!

Jeg har vært til vanlig sjekk der alt var normalt,men jeg fikk ikke pergo siden jeg har regelmessig EL....Hun nevnte ingenting om å sjekke om Egglederne var tette ,var liksom ikke noe tema det....[8|]

ORIGINAL: Karoline82

Jeg har vært til vanlig sjekk der alt var normalt,men jeg fikk ikke pergo siden jeg har regelmessig EL....Hun nevnte ingenting om å sjekke om Egglederne var tette ,var liksom ikke noe tema det....[8|]

nei, det var liksom ikke noe tema hos meg heller.. Hun sa også at jeg ikke trengte pergo siden jeg også har regelmessig el og mens-syklus, men "det kan hende det gjør susen" så jeg fikk resept på det også..

men da bør kanskje jeg også be om det selv da, etter å ha prøvd pergo.. [:)]

Back
Topp