Tette barn

XuperB

Forumet er livet
Himmelbarn
Junilykke2018
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Maisløyfene 2024
Flere som har/venter to (eller flere) tette? Her blir det nesten 19 måneder mellom storebror og spira. Ble litt tettere enn jeg først tenkte, men en vet jo aldri hvor lang tid en bruker på å bli gravid. Og i tillegg har jeg erfart at ikke alle graviditeter ender i barn. Så vi kjørte på på første el etter fødsel (sånn, siden den ikke kom før leeeenge etterpå) og jaggu meg klaffet det ikke! Jeg som egentlig ikke ville ha termin i jula. :p Men kan jo bli helt magisk med baby rundt juletider. :Heartred
 
Vi skulle hatt to tette, nå ble det jo ikke slik, og vi startet og tidlig fordi man aldri helt vet hvor lang tid det vil ta. Nå ble det ikke august, men desember barn (igjen) har mistet begge i MA i august faktisk så det er kanskje ikke min mnd :p

Vi får 2 år mellom og det blir helt fint :)
 
Skulle egentlig ha termin nå i april men det endte med en MA, så istedenfor 14 mnd i mellom så blir det 22 mnd i mellom nr.1 og 2 :happy:
 
21 mnd tror jeg, om jeg telte riktig nå :) har ei født i mars 2018, 29 mars faktisk! Å jeg har foreløpig termin 29 desember, så om denne kommer på termin blir det temmelig nøyaktig :D
 
Vi skulle hatt to tette, nå ble det jo ikke slik, og vi startet og tidlig fordi man aldri helt vet hvor lang tid det vil ta. Nå ble det ikke august, men desember barn (igjen) har mistet begge i MA i august faktisk så det er kanskje ikke min mnd :p

Vi får 2 år mellom og det blir helt fint :)

MA i august her også :meh::meh: skummel mnd :hilarious:
 
Skulle jo egentlig hatt to tette :) eller jeg har det, bare at ene ikke er her :p (du av alle vet vel hvordan slikt er). Ble gravid en mens etter at sønnen min døde 7mnd gammel, fikk mensen ganske fort tilbake etter ammeslutt. Kan jo ikke si noe om det praktiske siden ene barnet er dødt, men jeg tror det gjorde fødselen enklere at det ikke var så lenge siden! Alle mine fødsler har vært greie, men når 3djemann kom gikk det fort for seg for det virker som om det allerede var "banet vei" for ikke så lenge siden :)
 
Vi skulle hatt to tette, nå ble det jo ikke slik, og vi startet og tidlig fordi man aldri helt vet hvor lang tid det vil ta. Nå ble det ikke august, men desember barn (igjen) har mistet begge i MA i august faktisk så det er kanskje ikke min mnd :p

Vi får 2 år mellom og det blir helt fint :)

Ja, en vet jo aldri hvordan det går med svangerskapet eller hvor lang tid det tar for klaff. Her har det jo vært alt fra 16 mnd til et lite kvarter på å bli gravid. :p

2 år blir nok helt fint ja! :) Var litt i den retninga vi sikta oss inn mot og, i utgangspunktet.
 
Skulle egentlig ha termin nå i april men det endte med en MA, så istedenfor 14 mnd i mellom så blir det 22 mnd i mellom nr.1 og 2 :happy:

22 mnd er jo ganske tett det også! :)
 
21 mnd tror jeg, om jeg telte riktig nå :) har ei født i mars 2018, 29 mars faktisk! Å jeg har foreløpig termin 29 desember, så om denne kommer på termin blir det temmelig nøyaktig :D

Får satse på terminfødsel da ja! :D
 
Skulle jo egentlig hatt to tette :) eller jeg har det, bare at ene ikke er her :p (du av alle vet vel hvordan slikt er). Ble gravid en mens etter at sønnen min døde 7mnd gammel, fikk mensen ganske fort tilbake etter ammeslutt. Kan jo ikke si noe om det praktiske siden ene barnet er dødt, men jeg tror det gjorde fødselen enklere at det ikke var så lenge siden! Alle mine fødsler har vært greie, men når 3djemann kom gikk det fort for seg for det virker som om det allerede var "banet vei" for ikke så lenge siden :)

Ja, dessverre. :Heartred Om fødselen går kjappere her så bør jeg i alle fall passe på å ikke somle til fødestua. Nå var det ikke styrtfødsel her, men godt under 5 timer fra vannet ble tatt til lille kom til. Men DET gjør meg ingenting, helt greit at det går litt fort. :p
 
Ja, en vet jo aldri hvordan det går med svangerskapet eller hvor lang tid det tar for klaff. Her har det jo vært alt fra 16 mnd til et lite kvarter på å bli gravid. :p

2 år blir nok helt fint ja! :) Var litt i den retninga vi sikta oss inn mot og, i utgangspunktet.
Ikke sant, ganske merkelig. Jeg tror jo, at det klaffer når det er en mening med det, både på godt og vondt.. :hungover: ja, det blir sånn 1 år og 10 mnd ish ?
 
Ja, dessverre. :Heartred Om fødselen går kjappere her så bør jeg i alle fall passe på å ikke somle til fødestua. Nå var det ikke styrtfødsel her, men godt under 5 timer fra vannet ble tatt til lille kom til. Men DET gjør meg ingenting, helt greit at det går litt fort. :p
Minstemann kom ut ca to timer etter jeg ankom sjukehuset :p og da dro jeg med en gang jeg kjente noe. Men to timer er jo innafor! Greit at det går litt fort så lenge man er nært sykehuset :)
 
Får satse på terminfødsel da ja! :D

Absolutt! Men fødte i 38+5 sist, syns egentlig det var en helt ok tid å føde på, så babyen må gjerne komme på den tida den også :p
 
Vi planla ca 2-2,5 år mellom de to eldste barna, men ting gikk virkeliig ikke på skinner så vi endte opp med 5 år imellom dem.

Deretter fulgte denne diskusjonen mellom meg og mannen:
Meg: "skal vi bare kjøre på når jeg får igjen mensen etter fødsel? Det tok jo så lang tid sist.."
Han: "ok, men om vi ikke lykkes på to år, så slutter vi å prøve og nøyer oss med to barn."

(Han var litt lei av prøving gitt...)

Og nå ser det ut som om det blir 15 måneder mellom de to yngste.
 
Det er 20 mnd mellom mine gutter. Er travelt og var litt tungt med to bleie barn, men ser nå at de får mye glede av hverandre og er kompiser og har mye felles interesser. De er 3 og 5 år. Nå venter vi en "attpåklatt" når yngste fyller 4. Trengte litt tid mellom to tette og tredje som vi nå venter.
 
Hei. Venter to tette her. Har en sønn på 8 mnd nå :HeartblueIkke helt planlagt, men har begynt å vende meg til tanken;) blir 17 mnd mellom
 
Har 18mnd mellom de to eldste og får 13 mnd mellom de to yngste. Syntes det er fint når de er tette i alder, har hatt stor glede av hverandre oppigjennom tiden.
 
Blir 17mnd mellom mine siste (har ei jente på 7 også) så det ble veldig tett, men jeg blir 35 neste år og tenkte at hvis jeg ville ha flere så måtte vi bare kjøre på...
 
Back
Topp