lillemor2012
Elsker forumet
Er det noen som har erfaring med Tre tette barn,type tre barn på 4 år?hvordan var overgangen fra to tette til tredje mann?
;-p
;-p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke?nå har jeg ingen personlig erfaring å komme med, men mamma fikk tre stykk på fire år og sa til meg senest i går at det måtte jeg ALDRI finne på å gjøre! :/
Nei, det var visst veldig tøft, rett og slett. Veldig krevende. Tok nesten knekken på forholdet til foreldrene mine. Jeg tror det verste er at hun har dårlig samvittighet fordi den eldste måtte ta hensyn til babyen når han selv egentlig var veldig liten og ikke skulle måtte ta hensyn til noen. Er nok litt sammensatt og folk har sikkert forskjellige erfaringer, men hun ville hvertfall ventet lenger i mellom hvis hun kunne gjort det på nytt.Hvorfor ikke?
Har tette. Nr 1 og 2 kom med 15 mnd mellomrom nr 3 kom når eldste var 4 og nr 4 kommer når eldste blir seks år.
Skjønner.. Min mor fikk 4 barn i løpet av 7 år. Det var tøft, men hun syns det var flott å få oss så tett. Vi hadde stor glede av hverandre, ingen sjalusi, og vi fikk alle oppmerksomhet. Vi lekte mye ute sammen og vi har de flottestr barndomsminnene. Jeg tror det er veldig individuelt hvordan man takler det. Jeg vil ha alle mine barn "med en gang". Kunne ikke tenke meg å starte på nytt om 5-7 år.Nei, det var visst veldig tøft, rett og slett. Veldig krevende. Tok nesten knekken på forholdet til foreldrene mine. Jeg tror det verste er at hun har dårlig samvittighet fordi den eldste måtte ta hensyn til babyen når han selv egentlig var veldig liten og ikke skulle måtte ta hensyn til noen. Er nok litt sammensatt og folk har sikkert forskjellige erfaringer, men hun ville hvertfall ventet lenger i mellom hvis hun kunne gjort det på nytt.
sitter på padda!
Nei synes det gikk bra. Men fikk en ekstra utfordring i forhold til melkeallergi og refluks.Korleis var det med dei to første? Var det tøft?
Gutt
Februar 2014
Nr 2 i mai?
![]()
De var veldig unge også, mamma var vel 25 når de hadde tre barn, pappa var en partyløve, vi bodde i en toroms og vi hadde INGEN penger så det har nok litt med saken å gjøre. Jeg er på et helt annet sted i livet enn det de var. Jeg føler litt som deg, vil ha de litt tett om ikke helt oppå hverandre. To-tre år tror jeg er fint for ossSkjønner.. Min mor fikk 4 barn i løpet av 7 år. Det var tøft, men hun syns det var flott å få oss så tett. Vi hadde stor glede av hverandre, ingen sjalusi, og vi fikk alle oppmerksomhet. Vi lekte mye ute sammen og vi har de flottestr barndomsminnene. Jeg tror det er veldig individuelt hvordan man takler det. Jeg vil ha alle mine barn "med en gang". Kunne ikke tenke meg å starte på nytt om 5-7 år.
Sent from my iPhone using BV Forum
Supermom!Fikk 3 barn på 5,5 år.. Er 4,5 år mellom første og andre -også er det 12,5mndr (!!) mellom andre og tredje
Er travelt nok det altså, men nå går det egentlig ganske greit)
De første 5-6mndene var værst -da følte jeg at jeg ikke strakk til, men nå leker de godt sammen![]()