Tette barn

lillemor2012

Elsker forumet
Er det noen som har erfaring med Tre tette barn,type tre barn på 4 år?hvordan var overgangen fra to tette til tredje mann?

;-p

Har to barn nå med 2 år mellom, blir en tredje baby i løpet av neste år. Blir 3 barn på 4-5 år, så henger meg på her. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ville prøvd å spørre på generelt-forumet :-) Kanskje dere får svar der! :-)

nå har jeg ingen personlig erfaring å komme med, men mamma fikk tre stykk på fire år og sa til meg senest i går at det måtte jeg ALDRI finne på å gjøre! :/

nå har jeg ingen personlig erfaring å komme med, men mamma fikk tre stykk på fire år og sa til meg senest i går at det måtte jeg ALDRI finne på å gjøre! :/
Hvorfor ikke?

Hvorfor ikke?
Nei, det var visst veldig tøft, rett og slett. Veldig krevende. Tok nesten knekken på forholdet til foreldrene mine. Jeg tror det verste er at hun har dårlig samvittighet fordi den eldste måtte ta hensyn til babyen når han selv egentlig var veldig liten og ikke skulle måtte ta hensyn til noen. Er nok litt sammensatt og folk har sikkert forskjellige erfaringer, men hun ville hvertfall ventet lenger i mellom hvis hun kunne gjort det på nytt.

sitter på padda!

Har ikkje snøring på å gå frå to til tre, og heller ikkje ein til to. Men her er det jo veldig mulig det blir to tette med 14/15 mnd mellomrom. Er veldig forberet at på dei to første åra kjem til å bli veldig tøffe og kjem til å seie ja takk til all hjelp me får frå familien :)

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Har tette. Nr 1 og 2 kom med 15 mnd mellomrom nr 3 kom når eldste var 4 og nr 4 kommer når eldste blir seks år.

Korleis var det med dei to første? Var det tøft?

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Nei, det var visst veldig tøft, rett og slett. Veldig krevende. Tok nesten knekken på forholdet til foreldrene mine. Jeg tror det verste er at hun har dårlig samvittighet fordi den eldste måtte ta hensyn til babyen når han selv egentlig var veldig liten og ikke skulle måtte ta hensyn til noen. Er nok litt sammensatt og folk har sikkert forskjellige erfaringer, men hun ville hvertfall ventet lenger i mellom hvis hun kunne gjort det på nytt.

sitter på padda!
Skjønner.. Min mor fikk 4 barn i løpet av 7 år. Det var tøft, men hun syns det var flott å få oss så tett. Vi hadde stor glede av hverandre, ingen sjalusi, og vi fikk alle oppmerksomhet. Vi lekte mye ute sammen og vi har de flottestr barndomsminnene. Jeg tror det er veldig individuelt hvordan man takler det. Jeg vil ha alle mine barn "med en gang". Kunne ikke tenke meg å starte på nytt om 5-7 år.

Skjønner.. Min mor fikk 4 barn i løpet av 7 år. Det var tøft, men hun syns det var flott å få oss så tett. Vi hadde stor glede av hverandre, ingen sjalusi, og vi fikk alle oppmerksomhet. Vi lekte mye ute sammen og vi har de flottestr barndomsminnene. Jeg tror det er veldig individuelt hvordan man takler det. Jeg vil ha alle mine barn "med en gang". Kunne ikke tenke meg å starte på nytt om 5-7 år.

De var veldig unge også, mamma var vel 25 når de hadde tre barn, pappa var en partyløve, vi bodde i en toroms og vi hadde INGEN penger så det har nok litt med saken å gjøre. Jeg er på et helt annet sted i livet enn det de var. Jeg føler litt som deg, vil ha de litt tett om ikke helt oppå hverandre. To-tre år tror jeg er fint for oss :)

Fikk 3 barn på 5,5 år.. Er 4,5 år mellom første og andre -også er det 12,5mndr (!!) mellom andre og tredje :p
Er travelt nok det altså, men nå går det egentlig ganske greit ;))
De første 5-6mndene var værst -da følte jeg at jeg ikke strakk til, men nå leker de godt sammen :D

Fikk 3 barn på 5,5 år.. Er 4,5 år mellom første og andre -også er det 12,5mndr (!!) mellom andre og tredje :p
Er travelt nok det altså, men nå går det egentlig ganske greit ;))
De første 5-6mndene var værst -da følte jeg at jeg ikke strakk til, men nå leker de godt sammen :D
Supermom!:o forstår ikke hvordan du klarer:o

Her har vi to jenter som har sovet rundt fra de var 3-4 mnd gammle.Jeg kjenner mer og mer på lysten på sistemann enda jeg knappt har tid å sitte i ro to min de dagene storesøster ikke er i bhg ( går to dager).Hjelper lite på lysten at mannen også kjenner på lysten:-p skrekk blandet må jeg si

Back
Topp