tette barn...

<carpediem>

Andre møte med forumet
Hei :) da flytter v ist jeg også inn her... gravid med mitt andre barn..var hos legen idag, men vanskelig å se hvor langt jeg er på vei pga bakovervendt livmor.. men hun antok at jeg var 6-8 uker på vei...:) . litt blanda følelser, har ei jente fra før som er født i -10...  noen andre her inne som har tette barn?  å som har noen erfaringer? travel hverdag?  uff...litt rart å tenke på at jeg ska få et annet barn en hun jeg har... nesten så jeg får dårlig samvitighet ovenfor henne,   å bare det at man kan bli liike glad i det barnet som jeg er i henne... det virker nesten umulig.. men det går jo ann

Jeg har også bare et barn fra før, og hun er -09 modell. Så egentlig kan jeg ikke svare på det du spør om...
Men jeg er sikker på at du blir like glad i det barnet du venter nå, selv er jeg allerede blitt glad i den lille spiren <3 Hos oss var det planlagt da.

To tette tror jeg faktisk går helt fint, eldstemann blir raskt "stor" når den lille kommer, det er i allefall det andre har fortalt meg, og så er du jo allerede "inni det"

Masse lykke til

Jeg har også et barn født i 2010 og venter mitt (vårt) andre nå. Må si jeg også tenker på mye av det samme - og ikke minst hvordan det skal gå med sjalusi etc.Og hvordan TIDEN skal strekke til. Samtidig tenker jeg at andre har jo fått det til, så da er det jo ingen grunn til at det ikke skal gå bra med oss også! Litt skrekkblandet fryd faktisk....

Det kommer nok til å gå så  bra!! Jeg har  et barn født i 04, ett i 2010 og venter nå altså enda ett i mai neste år. Ikke planlagt og det kom som et sjokk, men  nå gleder vi oss! :-)

Jeg gleder meg faktisk til å få to tette, siden det er  såpass mange år mellom de to jeg har. Det blir nesten som å ha to enebarn.

Når det gjelder de tankene dine om du blir like glad i det nye barnet som det du har fra før, så kan jeg bare trøste deg med det at det tenkte jeg også forrige gang, og har venninner som har tenkt det samme. Men jeg skal love deg at alt dette snur seg når lille nurket er født. Morsfølelsen bare flommer over når du har den lille i armene dine. Også for det barnet du har fra før.
Tenk nå har du to små barn som er totalt avhengig av og veldig glad i deg. En helt fantastisk følelse.

Jeg venter nr 3 og er litt spent på tidsklemma slik som du. Det er ganske travelt med to, men lurer på hvordan det blir med enda en til.
Tiden vil vise :-)

Det blir tre barn på under tre år, men det funker sikkert fjell. 

Overgangen fra en til to var easypeasy, hadde til og med elste hjemme mens jeg var gravid fram til nå, og kommer sikkert til å ha henne hjemme når nybebisen kommer, det går nok kjempefint!

Kommer til å bli ganske tett her og, hvor tett er jeg ikke klar til å komme ut med før familie og venner får vite noe :) Tror det skal bli travelt, men utrolig kjekt emoticon

her blir det 15 mnd mellomrom=) har ei jente på 7 mnd nå.. og det er veldig mange følelser i det kan man si :P håper for meg og deg at det går bra=)

Er bare koselig med tette barn altså =)

Jeg har 16 mnd mellom mine 2 første, og det var travelt og slitsomt, men ååå så koselig <3 Fikk mine 3 første på 3 år og 1 mnd, og alle mine 4 er kommet på 5 1/2 år.

Så den vi venter nå er en attpåklatt (i våre øyne hehe, blir jo over 3 år mellom nr. 4 og 5.). Tror det blir mer slitsomt denne gangen enn tidligere, rett og slett fordi vi må begynne på "nytt" på mange områder..

ja det må jo bare gå bra...kjenner jeg gleder meg mer å mer for hver dag som går nå, :) blir sikkert mer " virkelig" når magen begynner å vises..:)

Hvordan klarer du å ha gjennomsiktig navn?

Jeg har to tette fra før. Hadde litt de samme bekymringene som deg da jeg gikk gravid med nummer to. Spesielt fordi jeg følte meg som en dårlig mor da jeg var trøtt og kvalm og sliten.
Men da barn nummer to kom, fikk hun et like stort rom i hjertet mitt som hun eldste. Det er helt utrolig at hjertet kan romme SÅ mye kjærlighet. 
Og nå føler jeg at den største gaven jeg kunne gi til eldste, var et søsken som var tett i alder. De leker utrolig mye og forstår hverandre på en helt unik måte.
Det som gjør kjærligheten min fullkommen nå, er når jeg ser søskenkjærligheten mellom dem. Det er helt magisk.

Men ja, det var slitsomt i perioder med to bleiebarn og to forskjellige barnehager osv. Men det er jo forbigående. Og man ser tidlig hvor stor glede de får av hverandre. 

Dette går fint! emoticon

blir to ganske tette her også! Har ei datter som er født i slutten av desember 2010, så blir 17-18 mnd i mellom

var litt nysjerrig her, jeg var på UL torsdag, og har bakovervendt livmor og.
Utvendig så hun nesten ikke, og egentlig best at blære er fult og da.
Men innvendig kunne hun måle bebisen. Så hvorfor kunne legen ikke se det hos deg da?

skrev:
Hei :) da flytter v ist jeg også inn her... gravid med mitt andre barn..var hos legen idag, men vanskelig å se hvor langt jeg er på vei pga bakovervendt livmor.. men hun antok at jeg var 6-8 uker på vei...:) . litt blanda følelser, har ei jente fra før som er født i -10...  noen andre her inne som har tette barn?  å som har noen erfaringer? travel hverdag?  uff...litt rart å tenke på at jeg ska få et annet barn en hun jeg har... nesten så jeg får dårlig samvitighet ovenfor henne,   å bare det at man kan bli liike glad i det barnet som jeg er i henne... det virker nesten umulig.. men det går jo ann

Joda:) Knerten ble født i februar i år, så det blir knappe 15 måneder mellom dem. Spennende!

Godt å vite at det er flere her inne som er i samme båt som meg :)  kjenner jeg gleder meg skikkelig nå :)  å det er jo selfølgelig kjempe bra i forhold til at de kan være lekekamerater :) 
da jeg ble gravid med jentami følte jeg at aaaalllle viste at jeg var gravid... følte nesten det sto stempla i panna på meg... å hadde også litt trang til å rope det ut til hele verden... men denne gangen er det ikke sånn i det heletatt.... så jeg å sambo har bestemt oss for å holde det hemmelig så lenge som overhodet mulig... sier jo seg selv at vi må si det når magen begynner å vises, men sattser på store gensere en stund :) morsomt å se hvor lenge vi klarer det før noen begynne å lure :)

jeg er foresten en gammel bruker.... men har fikset meg annet brukerkonto fordi jeg vill være max hemmelig... er en del som sniker litt..
gleder meg til å være sammen med dere hær inne.. å se magene våre vokse!! :) 

for å få usynelig navn er det bare å sette en sånn < istarten og en sånn > på slutten :) ganske genialt :)

skrev:
Godt å vite at det er flere her inne som er i samme båt som meg :)  kjenner jeg gleder meg skikkelig nå :)  å det er jo selfølgelig kjempe bra i forhold til at de kan være lekekamerater :) 
da jeg ble gravid med jentami følte jeg at aaaalllle viste at jeg var gravid... følte nesten det sto stempla i panna på meg... å hadde også litt trang til å rope det ut til hele verden... men denne gangen er det ikke sånn i det heletatt.... så jeg å sambo har bestemt oss for å holde det hemmelig så lenge som overhodet mulig... sier jo seg selv at vi må si det når magen begynner å vises, men sattser på store gensere en stund :) morsomt å se hvor lenge vi klarer det før noen begynne å lure :)

jeg er foresten en gammel bruker.... men har fikset meg annet brukerkonto fordi jeg vill være max hemmelig... er en del som sniker litt..

Da er vi to ;)

mininr2 skrev:

skrev:

Da er vi to ;)

Koselig

Back
Topp