Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Elisabeth og to små
Har bare 2.[8D] Gratulerer så masse!! Ordner seg nok skal du se.[:)][:D]
ORIGINAL: Perlehøna
ORIGINAL: Arianne SmartASS
3 på 2,5 år her.
Det går bra.[:)]
Tvillinger da, antar jeg?
ORIGINAL: lykkeligmamman
søstera mi fikk 4 stk på UNDER tre år[:D]
jente-jente-tvillinggutter.
å jess de har nok å gjøre, men koser seg! men var ikkje heeeilt forventa at sistemann skulle væra tvillinger da[:D]
ORIGINAL: mammatil2gullgutta
3 på 3,5 år her[;)] Å d går bare fint[:)]
Det blir det hos oss også. Eldste blir ca 3,5 når denne kommer. Hvordan overlever dere? (Og hvilken bil kjører dere som har plass til tre barneseter?)
Arianne: Oj! Kan jeg spørre om de var planlagt? For det var ingen av våre (Joda, vi har skjønt hva de kommer av [8D]) Men da har du kanskje vært hjemme i de to siste svangerskapene?
3 på 2,5 år her.
Det går bra.[:)]
Arianne: Oj! Kan jeg spørre om de var planlagt? For det var ingen av våre (Joda, vi har skjønt hva de kommer av [8D]) Men da har du kanskje vært hjemme i de to siste svangerskapene?
Nr.1 var planlagt. Nr.2 var det ikke.. men vi vet jo også hvor barn kommer fra[8D] men prøvde lenge med nr.1 og noe sa meg vel at dersom jeg hopper på pilla eller annet, så ville vi slite like lenge igjen. Men sånn var det ikke.[8D]
Nr.3 prøvde vi å unngå[:-] stakkars jenta mi, ikke sånn da.[:D] Men det var overhodet ikke ment at jeg skulle bli gravid da kolikkbabyen var 4 mnd, nei[8D]
Nr.1 var planlagt. Nr.2 var det ikke.. men vi vet jo også hvor barn kommer fra[8D] men prøvde lenge med nr.1 og noe sa meg vel at dersom jeg hopper på pilla eller annet, så ville vi slite like lenge igjen. Men sånn var det ikke.[8D]
Nr.3 prøvde vi å unngå[:-] stakkars jenta mi, ikke sånn da.[:D] Men det var overhodet ikke ment at jeg skulle bli gravid da kolikkbabyen var 4 mnd, nei[8D]
Med unntak av at første ikke var planlagt her, så er situasjonen prikk lik. Dvs. vi var sammen i veeeldig mange år uten å bruke prevensjon før vi fikk første. Så vi trodde vel egentlig ikke vi var noen god match for barneproduksjon og hadde slått oss til ro med det. Så kom første og vi tenkte akkurat som deg. Tenk om det tar maaaaange år til vi klarer å få nr to. Da ville jeg fort nærme meg førti og det var ingen ideell situasjon. Men så kom nummer to mye kjappere enn forventet. Og det var helt greit - vi taklet det. Men ENDA en? Må innrømme at jeg foreløpig bare griner ved tanken. Det er bare tre døgn siden jeg testet positivt, så jeg trenger nok litt tid for å fordøye dette. Har kommet meg gjennom tidligere svangerskap (fulle av spy og utmattelse) pga en mann som har vært gulle god og hjulpet meg maks. Men nå er han like fortvilet som meg og begynte å hinte om abort - så da blir jeg enda mer lei meg, for det er virkelig uaktuelt.