Tette barn, erfaringer?

Det kommer til å bli veldig intens i noen år, før det begynner å roe seg.
Hvorfor ikke vente litt? Da har du bedre tid til hver enkelt, og storesøsken får mere glede av å få et lite søsken?

Men kan gå kjempefint også. Tenk på om du har ork og energi til det.. mer enn at du vil ha tette.

Jeg har 2 tette. Har gått veldig fint, men i ettertid ser jeg at jeg kunne ha ventet litt. Ja, de er jevn i alder, men de har allikevel lite til felles

Jeg har 19mnd mellom mine to (april 2016 og desember 2017), og jeg skal ikke legge skjul på at det har vært tøft. Men nå har jeg hatt begge hjemme hele permisjonen, eldste begynte i bhg rett før min permisjon var ferdig :) nå er de ikke så gamle enda, så aner ikke hvordan fremtida blir. Men foreløpig er de veldig glade i hverandre, og frøkna skal alltid gi lillegutt ting og skal kose ham. Og de stundene gjør alt strevet verdt det :Heartred

To tette hos meg og min bror. Vi har hatt mye krangel gjennom oppveksten og vi kan være uenig bare pga søskenforhold i dag.

Men vi hadde en bra oppvekst. Og vi har ennå det. Vi har to brødre som er mye eldre enn oss som vi nesten ikke har kontakt med pga interesser og hvor vi er i livet..

Back
Topp