Tett nese????

Sindi_82

Glad i forumet
Noen av dere som har vært borti det? Jeg er pottetett i nesa, men ikkeno snørr. Akkurat som om alt inni nesa lukker seg igjen...hmmm, er dette pga graviditeten eller???Noen som vet? Det hjelper litt med nesespray, bruker det før j legger meg. Våkner opp igjen om morgenen pottetett og kjempetørr i kjeften! Huff! Begynner å lure på om det er kronisk bihulebetennelse???

Jeg er tett i nesen.. men det kommer noe ut med meg da[:D] hehe..
Vet ikke om det er noe med graviditeten..

jeg hadde også tett nese uten at noe kom ut, og det var et par dager før jeg fant ut at jeg var gravid. Kan ikke huske å ha opplevd akkurat det samme før

jeg har tett nese..det kommer av hormoner å sånn..tror jeg har hørt det hvertfall..

Halloen...
Mener at det kan være vanlig I svangerskapet...
Hadde det Ikkje selv, Men har lest en del om det her... [:D]

helt vanlig det i svangerskap.. hadde det forrige gang, men bank i bordet, har sluppet det hittill i allefall..

Åh, er det sant?! Det har altså med svangerskapet å gjøre?! Jeg har nemlig hatt samme problem, tett nese tilsynelatende uten grunn! Fryktelig slitsomt på natta.. Nå er jeg forkjøla da, så da er det i det minste en grunn til at nesa er tett. Trodde man ikke skulle bruke otrivin jeg, så jeg har pumpa inn saltvannsoppløsning.. Noe som ikke funker, at all!! Men da skal jeg unne meg en sprut otrivin til natta. [8D]

Ja, det er på grunn av graviditeten. Du produserer med blod til barnet ditt, og da blir vi tett i nesen. Jeg kan huske på slutten av svangerskapet mitt ble jeg så tett at jeg var nødt til å bruke nesespray, ellers hadde jeg blitt kvalt!

ÅÅÅÅÅÅ!!!! Jeg får ikke puste!!!!! [:@][:@][:@][:@]

Back
Topp