Tett nese

gul gås

Blir kjent med forumet
Er det noen andre enn meg som blir tett i nesen om natten? Noen som har noen tips? Våkner liksom med tørre tenner
Jeg tåler ikke nesespray, og saltvannsspray hjelper bare i 10 minutter.

Sliter med det samme, skal følge med på tråden din! Ingenting funker her heller og nasespray er uaktuelt, hater det:yuck: jeg har alltid med meg en dorull så jeg slipper å gå på badet for å snyte meg, så bygger jeg opp hodet med masse puter så har jeg vann tilgjengelig hele tiden, det løsner opp og er bra i noen minutter så er jeg back to tatt nese igjen på null komma niks...

Jeg anbefaler nesehorn på det sterkeste. Fylles med vann og litt salt og så heller man det gjennom neseborene. Blir veldig bra :)

Last edited:
Tett hver morgen her også! Har ikke prøvd nesehorn denne perioden, men syns liksom ikke det er sååå plagsomt, og så syns jeg nesehorn er litt ekkelt :wtf:

Jeg er litt bedre nå. Fremdeles halvtett, men ikke like potte tett som før.

Hjelper å ligge høyt med hodet om natta hjelper litt.

Her begynner jeg med mer slim i halsen som tegn på graviditet og også tett i nesen. Helt vanlig symptom, men ganske irriterende,

Mye bedre i nesa nå. 8+3. Men til gjengjeld mer uggen.. Jaja, sånn går det.

Tett i nesen om nettene jeg også, men ikke så ille at jeg har måttet begynne med noe tiltak. Håper jeg berger lengst mulig uten å prøve noe, for vet av erfaring at det er lite som har effekt på meg når jeg er gravid! :-( Har dessverre ikke noen gode tips å komme med..

Prøv å smøre et tynt lag med tigerbalsam under nesen!
det kan svi litt i begynnelsen, men fungerer bra! :)

Æ trur ikke æ blir så veldig tett i nesa om natta, men veldig tørr i munnen derimot :wacky:

Back
Topp