Jeg har de siste 3-4 dagene følt at lillemann er tett i nesa. Merker det spesielt ved amming at han peser. Han har ikke virket forkjølet og nesa har ikke rent på han. I går og i dag morges har jeg brukt saltvann og nesesuger på han og ut har det kommet noen store buser. I dag var det litt blod i den ene busen. Tok temperatur, og den viste 37,2 og det kan vel ikke kalles feber.
Jeg har selv hatt blodbuser i to uker nå, men antok at det var etterdønninger etter nesespray jeg fikk på barsel for å få i gang melkeproduksjonen. Ble sår i nesa av den. Har ikke følt meg forkjølet.
Vi lever relativt isolert, og har kun vært nede på helsestasjonen og innom butikken et par ganger siden han ble født så smitteområdet er ikke så stort. Har jo også hatt noe besøk, men har ikke merket at noen virket forkjølte...
Noen andre med små tette neser?
Jeg har selv hatt blodbuser i to uker nå, men antok at det var etterdønninger etter nesespray jeg fikk på barsel for å få i gang melkeproduksjonen. Ble sår i nesa av den. Har ikke følt meg forkjølet.
Vi lever relativt isolert, og har kun vært nede på helsestasjonen og innom butikken et par ganger siden han ble født så smitteområdet er ikke så stort. Har jo også hatt noe besøk, men har ikke merket at noen virket forkjølte...
Noen andre med små tette neser?