Tett nese?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg har de siste 3-4 dagene følt at lillemann er tett i nesa. Merker det spesielt ved amming at han peser. Han har ikke virket forkjølet og nesa har ikke rent på han. I går og i dag morges har jeg brukt saltvann og nesesuger på han og ut har det kommet noen store buser. I dag var det litt blod i den ene busen. Tok temperatur, og den viste 37,2 og det kan vel ikke kalles feber.

Jeg har selv hatt blodbuser i to uker nå, men antok at det var etterdønninger etter nesespray jeg fikk på barsel for å få i gang melkeproduksjonen. Ble sår i nesa av den. Har ikke følt meg forkjølet.

Vi lever relativt isolert, og har kun vært nede på helsestasjonen og innom butikken et par ganger siden han ble født så smitteområdet er ikke så stort. Har jo også hatt noe besøk, men har ikke merket at noen virket forkjølte...

Noen andre med små tette neser? :(

Ja... plages veldig med tett nese her for tiden... eller dvs mye snørr.. bruker nesesuger for å få ut, men er visst uante mengder inni den lille nesen.. håper det går over snart, for det går ut over søvnen hennes på natten..

Her er det "snåttsuging" hver dag:p Bruker saltvann og får ut grønnlige buser daglig. Hun er litt tett, men ikke forkjølet:)

Mini her er også ganske tett, mest plaget om natten. Drypper med saltvann og det hjelper heldigvis litt.

Godt å høre det ikke bare er her :o Blir mange av disse nesesugerne da. Kjøpte på apoteket. Kaster dere den engangsbiten hver gang eller vasker dere og bruker samme noen ganger? :) Han har snorket litt på natta så har nok vært tett nese :) Han skriker grusomt når jeg skal dryppe han. Får helt vondt i meg :(

Her varierer det! Har kjøpt nesesuger men kvir meg for og bruke den :p noen som har prøvt denne?

ImageUploadedByBV Forum1476093608.544323.jpg

Godt å høre det ikke bare er her :eek: Blir mange av disse nesesugerne da. Kjøpte på apoteket. Kaster dere den engangsbiten hver gang eller vasker dere og bruker samme noen ganger? :) Han har snorket litt på natta så har nok vært tett nese :) Han skriker grusomt når jeg skal dryppe han. Får helt vondt i meg :(
Jeg har kjøpt en nesesuger som man bare vasker, uten engangsutstyr. Den fungerer bra hos oss, synes det ble mye hvis vi måtte kjøpe nye sånne ender hele tiden til den du kjøpte. Han har vært snørrete i snart en uke her og tar jo snørr flere ganger om dagen.

Godt å høre det ikke bare er her :o Blir mange av disse nesesugerne da. Kjøpte på apoteket. Kaster dere den engangsbiten hver gang eller vasker dere og bruker samme noen ganger? :) Han har snorket litt på natta så har nok vært tett nese :) Han skriker grusomt når jeg skal dryppe han. Får helt vondt i meg :(
Jeg kaster når de er blitt skitne, men bruker de en "del" før det. Blåser ut busene:)

Back
Topp