Tett nese

MaddeL

Blir kjent med forumet
Lillegutt på godt 4 uker har blitt så snørrete og tett i nesa. :( Ellers i fin form. Noen tips? Saltvann?

Frøkna her er også tett... :( surkler noe voldsomt i henne... Vi bruker nesesuger og saltvannsdråper ;)

Vi bruker mm og nesesuger:) sånn man suger med munnen, ikke den man klemmer på!

Suger med munnen? Hvordan funker den?
Det er en ende man putter i nesa på lille (med et filter som man bytter ut), og på den andre enden av slangen er det et munnstykke som man bruker til å suge ut snørret:) syns den funker mye bedre enn den man bare klemmer på:)

Det er en ende man putter i nesa på lille (med et filter som man bytter ut), og på den andre enden av slangen er det et munnstykke som man bruker til å suge ut snørret:) syns den funker mye bedre enn den man bare klemmer på:)
Enig, den er et skikkelig must have! Aner ikke hvor mange ganger den har blitt brukt på eldste. Til og med nå når han er 1.5 år blir den brukt innimellom :)

Takk for svar. Da skal det skaffes og prøves. Men man får ikke snørr i munnen?

Nei, snørret samler seg i det filteret som blir bytta ut. :-)

Her hjelper heller ikke den man klemmer på!! Bortkasta penger..
Bruker saltvannsspray og den funker litt men skal kjøpe en suger nå til uka. Jenta vår er mye snørrete og har vært det siden dag 1. Har busemenn på størrelse med min egen lillefingernegl som kommer ut når hun nyser innimellom!

Helt enig. Prøvde to sånne klemme-sugedingser, før vi fant den otribaby tror jeg den heter. Fungerte iallefall mye bedre.

Prøvd å dryppe morsmelk i nesen? Det funker mot omtrent alt :) hvis ikke er det saltvann som du får kjøpt til de små nesene på apoteket :-)

Noen dråper saltvann og lar det virke litt. Så bruker vi snørrsuger fra apoteket. Ikke den man klemmer på!

Saltvann eller mm. Nesesuger om du kan se det som er i den. Jeg synes det er lettest å bruke en 1ml sprøyte for å få det skikkelig inni. Tar ca 0.4 ml i hvert nesebor.

Jeg bruker skylleballong, liker den bedre enn ortibaby sin :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp