Tett nese...

Takk, håper jeg også. Har klart å smitte de andre to i huset også kjenner mer på flunsa enn at jeg er gravid så bør vel ikke klage om jeg slipper kvalmen og bekkenløsningen :)

Ja tenker det samme selv. Hadde vært deilig å slippe kvalmen :)) men får se i ukene som kommer. Spennende tid!
 
Takk detsamme! ☺️ akkurat som deg ja! Mye følelser og mye tanker :) er førstegangsgravid så er veldig spennende. Hva med deg?
Jeg er også 5+2 o dag :) hadde første dag av siste mens den 27 september. Hadde lang syklus, men har fått beskjed om at jeg skal telle fra da :))

Jeg er også det.. :) Blir veldig spennende! Okei :) har du vært hos legen? Jeg skal om en uke!
 
Jeg er på 3. uka med forkjølelse nå, men kanskje det drar ut pga graviditeten? Visste ikke at tett nese kunne være et symptom? Nå er det kun slim i hals og nese som er igjen, men har til gjengjeld holdt på med det i snart to uker :(
 
Jeg er på 3. uka med forkjølelse nå, men kanskje det drar ut pga graviditeten? Visste ikke at tett nese kunne være et symptom? Nå er det kun slim i hals og nese som er igjen, men har til gjengjeld holdt på med det i snart to uker :(

Da har du nok fått dobbelt opp:( typisk det!
Slimhinnene hovner opp under svangerskapet og kan da føre til tett nese og mer utflod. Er mye rart som skjer med kroppen vår gitt :)
 
Da har du nok fått dobbelt opp:( typisk det!
Slimhinnene hovner opp under svangerskapet og kan da føre til tett nese og mer utflod. Er mye rart som skjer med kroppen vår gitt :)

Hm, ja er jo logisk forsåvidt. Visste det med slimhinnene. Merka det veldig sist, men var aldri tett i nesa, bare kåt og ikke lenger tørr i øynene (sliter til vanlig med tørre øyne pga linser, men ikke mens jeg er gravid :) )

Bare håper det åpner seg litt til fredag, for da skal jeg på jobbintervju...
 
Hm, ja er jo logisk forsåvidt. Visste det med slimhinnene. Merka det veldig sist, men var aldri tett i nesa, bare kåt og ikke lenger tørr i øynene (sliter til vanlig med tørre øyne pga linser, men ikke mens jeg er gravid :) )

Bare håper det åpner seg litt til fredag, for da skal jeg på jobbintervju...

Deilig å slippe tørre øyne hvertfall :) men er kanskje ikke bedre å være tett i nesa...

Jeg skal på jobb i morgen og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen. Bare sover, hehe. (Og nyser)

Krysser fingrene for at du blir bedre til fredag! God bedring og lykke til :)
 
Da har tettenesa dukket opp her og. Har prøvd saltvannsspray, men det hjalp ikke. Må puste med åpen munn hele natta. Sykt irriterende. Hjelper ikke akkurat på kvalmen at jeg er helt tørr i munnen hver morgen. :confused:
 
Jeg er alltid tett i nesa når jeg er gravid. Var det helt til fødsel sist. Men jeg bruker nesespray for barn når det blir for ille.
 
Deilig å slippe tørre øyne hvertfall :) men er kanskje ikke bedre å være tett i nesa...

Jeg skal på jobb i morgen og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen. Bare sover, hehe. (Og nyser)

Krysser fingrene for at du blir bedre til fredag! God bedring og lykke til :)

Takk, jeg skal gi jernet og vise dem at JEG er rett kandidat ;)
Det som er greia er nemlig at dersom jeg får denne jobben så blir det å flytte til Oslo for oss, som er 1-1.5 time unna all familie. Her i Stavanger er vi helt aleine, noe som potensielt kan bli litt slitsomt med to barn.... Så jeg vil veldig gjerne til Østlandet, og derfor er det ikke bare jobbframtida som står på spill når jeg er på intervjuer, men hele framtida vår :p Så neida, er ikke stressa eller nervøs i det hele tatt ;)

Jeg kan trøste det med at den trøttheten går over etter de første ukene/månedene. Mest sannsynlig vil du ikke være så trøtt i 9 måneder ;)
 
Nyser noe helt ekstremt. Blir gal. Og ikke nok med at det er irriterende så ser jeg helt teit ut. Hoven og rød på nesen
 
Takk, jeg skal gi jernet og vise dem at JEG er rett kandidat ;)
Det som er greia er nemlig at dersom jeg får denne jobben så blir det å flytte til Oslo for oss, som er 1-1.5 time unna all familie. Her i Stavanger er vi helt aleine, noe som potensielt kan bli litt slitsomt med to barn.... Så jeg vil veldig gjerne til Østlandet, og derfor er det ikke bare jobbframtida som står på spill når jeg er på intervjuer, men hele framtida vår :p Så neida, er ikke stressa eller nervøs i det hele tatt ;)

Jeg kan trøste det med at den trøttheten går over etter de første ukene/månedene. Mest sannsynlig vil du ikke være så trøtt i 9 måneder ;)


Så spennende! Da skjønner jeg at du er bittelitt nervøs ;) men du får gi jernet og vise hvem som er best til jobben så ordner det seg! :)
Forstår godt at dere vil nærmere familien. Hverdagen blir jo enklere da. Vi er heldige og har begge familiene i Østfold, så det er deilig.

Godt å høre at trøttheten går over ;) jeg er forhåpentligvis mer opplagt rundt juletider :)
 
Back
Topp