Tett nese...

Lina88

Forelsket i forumet
Flere enn meg som sliter med tett nese og nysing?
Har også en del hodepine :/
 
Jeg går ikke en dag lengre uten at jeg nyser flere ganger! Tett nese siden el omtrent. :p
 
Bank i bordet - det er ikke blitt kjempe ille enda. Husker jeg slet MYE med nesa på slutten sist!
 
Ja, har startet snorkingen allerede. Mye av grunnen til at jeg er tett er pga en kronisk blødersykdom så jeg blør en del neseblod som igjen gjør meg tett...
 
Ja, har startet snorkingen allerede. Mye av grunnen til at jeg er tett er pga en kronisk blødersykdom så jeg blør en del neseblod som igjen gjør meg tett...

Jeg har ikke begynt snorkingen enda, men regner med at jeg får høre det den dagen det begynner, hehe.
Får håpe du ikke blir altfor plaget ☺️
 
Jeg også. Tett i nesen, og nysing dagen lang! Hodepine ut av en annen verden. Fant ut om graviditeten på fredag, trodde jeg hadde de symptomene fordi jeg begynte å bli syk
 
Jeg også. Tett i nesen, og nysing dagen lang! Hodepine ut av en annen verden. Fant ut om graviditeten på fredag, trodde jeg hadde de symptomene fordi jeg begynte å bli syk


Da er vi to! Føles som influensaen er på innmarsj. Men selvom noen symptomer er slitsomme så nyter jeg, er jo noe positivt som skjer ☺️ jeg fikk også positiv test på fredagen. Hvor langt er du på vei?
 
Jeg er helt enig :) Er veldig glad for at jeg opplever noen symptomer.
Oi, så gøy! Gratulerer! Du har sikkert hatt en helg som meg, mye følelser og lite søvn 5 + 2! Hva med deg? :)
 
Vet ikke helt hvordan jeg svarer direkte på én melding her inne, håper man ser at jeg har svart likevel :)
 
Jeg har ikke begynt snorkingen enda, men regner med at jeg får høre det den dagen det begynner, hehe.
Får håpe du ikke blir altfor plaget ☺️
Var ikke så plaget forrige gang så håper det gir seg litt :)
 
Vet ikke helt hvordan jeg svarer direkte på én melding her inne, håper man ser at jeg har svart likevel :)
Bruker du appen? I såfall trykker du på den mld du vil svare på og trykker siter oppe i høyrehjørne :)
 
Da er vi to! Føles som influensaen er på innmarsj. Men selvom noen symptomer er slitsomme så nyter jeg, er jo noe positivt som skjer ☺️ jeg fikk også positiv test på fredagen. Hvor langt er du på vei?

Jeg er helt enig :) Er veldig glad for at jeg opplever noen symptomer.
Oi, så gøy! Gratulerer! Du har sikkert hatt en helg som meg, mye følelser og lite søvn :)? 5 + 2! Hva med deg? :)
 
Jeg er helt enig :) Er veldig glad for at jeg opplever noen symptomer.
Oi, så gøy! Gratulerer! Du har sikkert hatt en helg som meg, mye følelser og lite søvn :)? 5 + 2! Hva med deg? :)


Takk detsamme! ☺️ akkurat som deg ja! Mye følelser og mye tanker :) er førstegangsgravid så er veldig spennende. Hva med deg?
Jeg er også 5+2 o dag :) hadde første dag av siste mens den 27 september. Hadde lang syklus, men har fått beskjed om at jeg skal telle fra da :))
 
Masse nysing, ikke vanlig for å være meg. Tett nese derimot er jeg vant med pga allergi.
 
Stapptett nase og nysing..og hoste.. Og slim i lungene...osv haha så her er det mer enn kun gravid tegn desverre! Vært skikkelig forskjølet i over en uke nå.
 
Stapptett nase og nysing..og hoste.. Og slim i lungene...osv haha så her er det mer enn kun gravid tegn desverre! Vært skikkelig forskjølet i over en uke nå.

Uff så kjedelig! Skjer virkelig mye i kroppen nå. Håper du blir bedre snart☺️
 
Uff så kjedelig! Skjer virkelig mye i kroppen nå. Håper du blir bedre snart☺️
Takk, håper jeg også. Har klart å smitte de andre to i huset også kjenner mer på flunsa enn at jeg er gravid så bør vel ikke klage om jeg slipper kvalmen og bekkenløsningen :)
 
Back
Topp