Flere tette neser her?? Er ikke tett ifb med forkjølelse, men slimhinnene blir vel litt hovne eller noe i graviditeten. Hadde dette med nr 1 også. Skal jo kun bruke saltvannspray, men jeg MÅ bruke otrivin for å sove.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! God bedring med forkjølelsen! Føler du saltvann hjelper? Fungerer absolutt ikke på min tette bese :-/Har væt litt snufsete siden positiv test bortimot, pga slimhinnene. Så fikk jeg forkjølelse for tre-fire uker siden, og etter det har det vært særdeles ille. Nyser, snyter og snufser hele tiden, som en mellomting mellom saftig forkjølelse og heftig allergiHolder meg til saltvann foreløpig, men håper det går over etterhvert, går kraftig ut over humøret også å gå rundt konstant tett!
Takk for tips! Da skal hvertfall jeg på apoteket i morgenJepp! Tett nese hver natt, men klarer å leve med det på en måte. Bruker ikke saltvann eller nesespray. Har vært sånn i alle mine svangerskap.
Et lite tips! Det er en nesespray som kan brukes når du er gravid. Otrivin skal man egentlig ikke bruke. Den godkjente typen heter.....Rhinox..(nei jobber ikke apotekbransjen, dette er ikke reklame. Men har vært avhengig av nesespray i mange år og måtte alltid ha nesespray tilgjengelig. Så jeg KAN nesespray
)
Jeg var hos legen for 2 uker siden grunnet svært tett nese. Hadde brukt otrivin i 3 uker.. Fikk klar melding om at det ikke var NOE de kunne gi meg. Rhinox er så og si det samme som otrivin...Jepp! Tett nese hver natt, men klarer å leve med det på en måte. Bruker ikke saltvann eller nesespray. Har vært sånn i alle mine svangerskap.
Et lite tips! Det er en nesespray som kan brukes når du er gravid. Otrivin skal man egentlig ikke bruke. Den godkjente typen heter.....Rhinox..(nei jobber ikke apotekbransjen, dette er ikke reklame. Men har vært avhengig av nesespray i mange år og måtte alltid ha nesespray tilgjengelig. Så jeg KAN nesespray
)
Jeg var hos legen for 2 uker siden grunnet svært tett nese. Hadde brukt otrivin i 3 uker.. Fikk klar melding om at det ikke var NOE de kunne gi meg. Rhinox er så og si det samme som otrivin...
https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=1517382&ref=search
Saken er den at hvis man er så tett at man ikke får sove så blir man ganske desperat. Og da er det som å komme til himmelen når man tar en sprut og får puste igjen
Så hvis man ikke klarer seg uten så finns det nesesprayer som er bedre egnet enn andre.

Jeg og! Det vil si på mandagTakk for tips! Da skal hvertfall jeg på apoteket i morgen![]()