tett nese

ønskebarn

Flørter med forumet
er det noen andre som sliter med konstant tett nese, eller som har gjort det?:p er så utrolig irriterende å lurer fælt på hvor tid jeg kan forvente dette går over, eller om jeg er så uheldig at jeg må gå med tett nese i 7 mnd til:D

Jeg har vært tett i nesen hele tiden siden jeg fikk positiv test. Har klart å holde meg unna nesespray, men det er bare såvidt. Har i tillegg vært forkjølet et par uker, men det går helt greit nå. Håper ikke det skal vare i 6 mnd til, men gjør det det, så får jeg tåle det også ;)

jeg er skikkelig avhengig av nesesprayen, jeg takler ikke tett nese, det har jeg aldri gjort:pså den er min bestevenn for tiden, men jeg håååper jeg slipper dette i 7 mnd til :p men må man så må man:D:D

Har vært tett siden uke 5 minst..og er nå snart 11 uker.. MÅ ha en dose nesespray om kvelden eller saltvann. Har hørt at mange gravide blir tette i nesen av en eller annen grunn... :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er noe med at alle slimhinnene i kroppen utvider seg og blir mer veskefylt. Derav tettere nese. Er sånn her å. Merker det mest når jeg skal sove. Sist snorka jeg nesten så innmari mye at jeg selv våkna av det og mannen nesten rømte. Måtte ty til nesespray i perioder :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Først trodde jeg det var pollenallergien som hadde slått ut, men så tenkte jeg tilbake å fant ut at for det første så sliter jeg ikke så veldig med tett nese da, det er mer røde hovne rennende øyne, å for det andre så begynner ikke pollen i februar, haha, så da va det eneste alternativet at det måtte være lille persille som gjorde det :-p men jeg kjenner jeg får veldig panikk når jeg våkner om natten helt tett i nesen og ned gjennom halsen, så som sakt er nesesprayen min beste venn :-p legen sa at jeg ikke måtte bruke den mer en 10 dager strekk, haha, sorry too late,den har jeg brukt i 2,5 mnd, å har tenkt å bruke den 6,5 mnd om nødvendig, jeg går ikke med tett nese å hals med halvstor mage i varmen som kommer, blir ikke aktuellt :-p så blir nok en liten nesesprayavvenning når mini er komt til verden :-D

Fikk beskjed av legen om å holde meg unna nesespray jeg! Hvilken type bruker dere egentlig? Jeg har kun brukt saltvannsspray (noe som funker i ca 3 sek!)

Er også konstant tett i nesa, men trenger heldigvis ikke nesespray. :-)

tidvis tett her, hver morgen iallefall :P Usikker på hvor lenge det varer :P

Fikk beskjed av legen om å holde meg unna nesespray jeg! Hvilken type bruker dere egentlig? Jeg har kun brukt saltvannsspray (noe som funker i ca 3 sek!)

saltvannspray funker ikke her heller, har og prøvd å smøre mentolatum under nesen, funker ikke det heller :P gravide skal ikke bruke otrivin, men jeg fikk anbefalt rhinox på apoteket, det er de samme virkestoffene som i otrivin, men i mindre mender, så derfor kunne gravide bruke den :)

Jeg har vært tett i nesen i alle tre svangerskapene. Det har gått over dagen etter fødselen. Jeg fikk beskjed fra jordmor at jeg kunne ta en liten dusj med otrivin for barn hver kveld.

Jeg er ikke kjempetett, men litt tett hele tiden. Nok til at det er irriterende, men klarer å leve med det ;p

Jeg er også mye tett i nesa.spesielt om kvelden og natta

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

saltvannspray funker ikke her heller, har og prøvd å smøre mentolatum under nesen, funker ikke det heller :P gravide skal ikke bruke otrivin, men jeg fikk anbefalt rhinox på apoteket, det er de samme virkestoffene som i otrivin, men i mindre mender, så derfor kunne gravide bruke den :)
Er det sant? Rhinox får meg til å blø hver gang, mens otrivin ikke gjør det så jeg antok det var motsatt :O
Jeg her heldigvis klart meg uten :)

ja nei, i følge hun på apoteket som jeg snakket med, så var rhinox mildere en otrivin :) jeg klarer meg ikke uten, jeg er 10+5 nå å har allerede brukt en otrivin å snart en rhinox, men jeg får veldig panikk av tett nese, så jeg bruker så fort jeg blir tett, får sånn ekkel kvelningsfornemmelse viss ikke :/

Back
Topp