Tett nese

Barbamamma30.04.17

Flørter med forumet
Andre som har baby med tett nese om natta?
Har hevet senga og gir nesedråper før amming. Går fint på dagtid, men om natta ligger hun i blant og vrir seg og surkler. Har prøvd nesesuger men synes ikke jeg får opp annet enn eventuelle halvtørre buser ....håper det snart kunne gå over.
 
Jenta mi er også mye tett i nesa. Jeg heller på med saltvannsdråper, lar det virke litt, tilter hodet hennes fremover og suger ut det som er med nesesugeren fra otrivin. Fungerer helt strålende!
Jeg får ikke ut noe særlig om jeg ikke bruker saltvannsdråper først.
 
Jepp :-( Det høres veldig slitsomt ut for lillegutt, og det er litt ekstra irriterende at det vekker han og vi må bruke ekstra lang tid midt på natten med rensing av nese. Håper dette gir seg snart :-(

Vi bruker akkurat samme fremgangsmåte!
Jeg heller på med saltvannsdråper, lar det virke litt, tilter hodet hennes fremover og suger ut det som er med nesesugeren fra otrivin. Fungerer helt strålende!
Jeg får ikke ut noe særlig om jeg ikke bruker saltvannsdråper først.
 
Ja, noen ganger suger jeg hardere enn jeg egentlig ønsker :-/ Han blir litt sint, men som oftest ikke, mer ubehagelig enn vondt ser det ut til. Lar han amme litt først, og etterpå :)

Det kommer ut både snørrslim og store/små busemenn, tørt og vått... Det lille nesen rommer overraskende mye..
 
Back
Topp