Tett nese

Tante Sofie

Gift med forumet
Hva gjør dere med babyen deres når h*n har tett nese??

Har prøvd morsmelk, men vet ikke hvor mye jeg skal sprute inn.... Har hittil tatt ca 2-3 små dråper.

Har også kjøpt neserenser, men tør nesten ikke bruke den, det ser så brutalt ut...

Tips mottas med takk!!!!!!

jeg har dryppet inn morsmelk med sprøyte og da kommer det skikkelig mye ut fordi han pleier å nyse da! Oliver er skikkelig tett hver dag! Av og til er det så tett han han sliter med å amme. Jeg har brukt den nese sugeren også men det funker ikke så bra synes jeg. Sitter liksom fast oppi der...
Men helsesøtra sa at hvis det gikk lang tid uten at noe hjalp kunne man få nesedråper på apoteket.

Bruker nesespray og såå suge ting. Det unker her. Og noen ganger etter hun har fått spray, så lar jeg henne ligge på brystkassen min(og at jeg gjerne ligger på ryggen) Da kommer det masse gugg ut

hev putesida litt opp,sett noen bøker under madrassen eller noe,det funker veldig bra, eller kjøp saltvann,det kan du bruke mye av,bruk det før du skal amme.jeg pleier å bruke sånn spøryte sak for å sprøyte det inni nesa,da vet jeg hvor mye han får fått..også bruker jeg nesesuger til å dra ut alt...

Back
Topp