Tett nese... Tips?

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Trenger noen tips nå. Lillemann er så snørrete/tett i nesa. Har forsøkt å heve senga og å rense med neseballong, men han sliter sånn med å sovne og våkner 100 ganger i løpet av natta. Når han drikker melk, kommer noe rennende ut av nesa igjen. :(

Tips?
 
Vi har også prøvd det, men hjelper ikke. Så kjøpte vi babyvac for 2 år siden og har brukt den masse, den suger ut alt;) En venninne av meg sier at hun aldri hadde tørt å bruke den, siden man bruker støvsuger, men du bestemmer jo selv hvor mye den skal suge.Jeg mener at den er helt super og barna mine får puste normalt:) Nå bruker vi den bare på lillesøster, siden storebror har lært seg å blåse:) Her er en link så kan du se hvordan den fungerer, http://www.youtube.com/watch?v=x17KyAIgT4w.
 
Det har vi slitt med de siste 3 ukene også, er ikke noe spesielt bedring...
Vi bruker otribaby nesesuger, saltvannsspray, rhinox spray, otrivinspray. Synes otrivinsprayen har hatt best effekt, ellers synes jeg lite fungerer :(
 
Saltvannsspray og otribaby
 
Det har vi slitt med de siste 3 ukene også, er ikke noe spesielt bedring...
Vi bruker otribaby nesesuger, saltvannsspray, rhinox spray, otrivinspray. Synes otrivinsprayen har hatt best effekt, ellers synes jeg lite fungerer :(

Bruker dere den vanlige otrivinsprayen for barn? Fikk Rhinox-ampuller beregnet på barn opp til 2 år på apoteket i dag, men syns de har liten / ingen effekt. Lille blir hysterisk når vi forsøker å suge ut noe. Dette kan ikke være farlig/smertefullt på noen måte? Regner med at han bare syns det er ubehagelig.. :(
 
Pøser på med saltvann, dråper eller spray. Er ganske mye som må til for å få åpnet den tette lille nesa...
 
Bruker dere den vanlige otrivinsprayen for barn? Fikk Rhinox-ampuller beregnet på barn opp til 2 år på apoteket i dag, men syns de har liten / ingen effekt. Lille blir hysterisk når vi forsøker å suge ut noe. Dette kan ikke være farlig/smertefullt på noen måte? Regner med at han bare syns det er ubehagelig.. :(
Ja, vi bruker den. Fikk et tips om det av noen som synes at den hadde hatt effekt.
Her fungerte Rhinox ikke i det hele tatt, og ungen er jo potte tett!! Kjøpte Otrivin for barn og gjett om den virka!! Det er virkelig redningen altså.
 
Back
Topp