Tett nese---mm--- ?

Påatt

Elsker forumet
Å putte mm i nesa til babyen når de er tette...

Hvordan gjør dere det ? Er det bare å dryppe inn og halde de bakover? eller? Går det ikke i vrangen?

jeg håndmelker på en teskje og heller i nesen når han ligger på stellebordet.. han får det ikke i vrangen her,saltvannet derimot kunne ta feil vei[&:]
mm syns han bare er gøy i nesen virker det som[:D] Virker myebedre enn saltvannet også syns jeg

jeg spruter i når spruten står [8D] hun slipper som regel da for en pustepause.. følte det fungerte best å bruke mm og saltvann. mm hver gang jeg ammet ca og saltvann hver gang jeg skiftet bleie..

Bruker enten skje eller sprøyte. Det har aldri gått feil vei her.

Mine "stråler" står aldri rett fram, så treffer da enten meg selv eller sofaen eller ammeputa [:D]

Jeg håndmelker og tar det i sprøyte [:)] lille trollet mitt kan ikke fordra saltvann fra de små sakene, saltvannsprayen går bedre... mm klager han ikke på i det hele tatt når han får i nesa..[8D]

Takk for svar. Da kan jeg prøve meg på mm i nesen her [:)]

Hun er heldigvis ikke helt tett, bare veldig surklete og snørrete, stakars liten min![&:]

jeg gjør det når han ligger på stellebordet, håndmelker litt melk på en q-tips og drypper det i nesen.

Back
Topp