Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også tett nese som kommer og går litt. Og forferdelige dotter i ørene er 6+0
Samme her!
Dotter i ørene var det første tegnet på graviditet for meg denne gangen. Merkelige greier
Vittig og de eneste «symptomene» jeg har
Jeg har også «lite» symptomer denne gangen i forhold til første gangen. Men har ømme pupper, tett nese, dotter, trøtt og litt ligament smerter. Og litt hodepine som kommer og går. Nesten sånn at man vil være kvalm, men det er jo bare dumt å glede seg til Tror ikke man skal stresse me det
Hvor langt er du på vei?
Deilig at du ikke var kvalm med henne! Men bekkenløsning er jo heller ikke noe særlig... Jeg har en gutt på 4 år og med han var jeg kvalm fra dag 1! Så alt er liksom annerledes denne gangen jeg er 6+0 idag. Skal på TUL når jeg er 8+3. Veldig spent!Nei nei Vi skal være glad for at vi slipper de verste symptomene så lenge som mulig Fikk en datter for 11 måneder siden, og det var ganske likt da. Litt tidlig å si hvordan det blir enda, men med henne var jeg ikke kvalm en eneste dag Men fikk igjen med bekkenløsning/ låsning helt på slutten. Det var ikke så behagelig Er bare 6+5, hva med deg?
Deilig at du ikke var kvalm med henne! Men bekkenløsning er jo heller ikke noe særlig... Jeg har en gutt på 4 år og med han var jeg kvalm fra dag 1! Så alt er liksom annerledes denne gangen jeg er 6+0 idag. Skal på TUL når jeg er 8+3. Veldig spent!
QUOTE="Lina88, post: 26436084, member: 110714"]Deilig at du ikke var kvalm med henne! Men bekkenløsning er jo heller ikke noe særlig... Jeg har en gutt på 4 år og med han var jeg kvalm fra dag 1! Så alt er liksom annerledes denne gangen jeg er 6+0 idag. Skal på TUL når jeg er 8+3. Veldig spent!