Tett i nesen

Nordaførr

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Andre som opplever å bli tett i nesen midt på dagen? De siste dagene har jeg blitt tett i nesen i 13-14 tiden også går det over til kvelden. Andre som har det slik?
 
Har også tett nese som kommer og går litt. Og forferdelige dotter i ørene :eek: er 6+0
 
Er også tett! Men går sjelden over her, må bruke saltvannsspray ganske ofte..
 
Tett i nesen av og på hver dag, men snufser mest om kvelden
 
Vittig:playful: og de eneste «symptomene» jeg har:dontknow

Jeg har også «lite» symptomer denne gangen i forhold til første gangen. Men har ømme pupper, tett nese, dotter, trøtt og litt ligament smerter. Og litt hodepine som kommer og går. Nesten sånn at man vil være kvalm, men det er jo bare dumt å glede seg til :smiley-ashamed008 Tror ikke man skal stresse me det :smiley-bounce012
Hvor langt er du på vei?
 
Jeg har også «lite» symptomer denne gangen i forhold til første gangen. Men har ømme pupper, tett nese, dotter, trøtt og litt ligament smerter. Og litt hodepine som kommer og går. Nesten sånn at man vil være kvalm, men det er jo bare dumt å glede seg til :smiley-ashamed008 Tror ikke man skal stresse me det :smiley-bounce012
Hvor langt er du på vei?

Nei nei:happy: Vi skal være glad for at vi slipper de verste symptomene så lenge som mulig;) Fikk en datter for 11 måneder siden, og det var ganske likt da. Litt tidlig å si hvordan det blir enda, men med henne var jeg ikke kvalm en eneste dag:excited001 Men fikk igjen med bekkenløsning/ låsning helt på slutten. Det var ikke så behagelig:banghead: Er bare 6+5, hva med deg?
 
Nei nei:happy: Vi skal være glad for at vi slipper de verste symptomene så lenge som mulig;) Fikk en datter for 11 måneder siden, og det var ganske likt da. Litt tidlig å si hvordan det blir enda, men med henne var jeg ikke kvalm en eneste dag:excited001 Men fikk igjen med bekkenløsning/ låsning helt på slutten. Det var ikke så behagelig:banghead: Er bare 6+5, hva med deg?
Deilig at du ikke var kvalm med henne! :) Men bekkenløsning er jo heller ikke noe særlig... Jeg har en gutt på 4 år og med han var jeg kvalm fra dag 1! Så alt er liksom annerledes denne gangen;) jeg er 6+0 idag. Skal på TUL når jeg er 8+3. Veldig spent!
 
Deilig at du ikke var kvalm med henne! :) Men bekkenløsning er jo heller ikke noe særlig... Jeg har en gutt på 4 år og med han var jeg kvalm fra dag 1! Så alt er liksom annerledes denne gangen;) jeg er 6+0 idag. Skal på TUL når jeg er 8+3. Veldig spent!

Det er rart det er så forskjellig. Kanskje det bare er noen kropper som ikke helt registrerer at de er gravide:hilarious: Får krysse fingrene for at det fortsetter sånn for deg:) Så spennende! Jeg har bestilt TUL når jeg er 10+4:nailbiting:
 
QUOTE="Lina88, post: 26436084, member: 110714"]Deilig at du ikke var kvalm med henne! :) Men bekkenløsning er jo heller ikke noe særlig... Jeg har en gutt på 4 år og med han var jeg kvalm fra dag 1! Så alt er liksom annerledes denne gangen;) jeg er 6+0 idag. Skal på TUL når jeg er 8+3. Veldig spent!

Det er rart det er så forskjellig. Kanskje det bare er noen kropper som ikke helt registrerer at de er gravide:hilarious: Får krysse fingrene for at det fortsetter sånn for deg:) Så spennende! Jeg har bestilt TUL når jeg er 10+4:nailbiting:[/QUOTE]


Ja det er veldig merkelig at svangerskap er så forskjellig! Men man skal vel absolutt ikke klage:) Får håpe det blir sånn for deg også :stop:
TUL er altfor spennende :nailbiting:
 
Back
Topp