Tett i nesa!

Tåkelur

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Jeg er så sabla tett i nesa. Har vært forkjølt, men det ser ikke ut til å gå over så jeg lurer på om det er et symptom.
Tar noe nesespray, men prøver å begrense. Skyller med saltvann, men det hjelper ikke. Om jeg ikke får åpnet opp får jeg skikkelig vondt i hodet da det kjennes som alt blir tett. Noen andre som har det slik? Tips?

Sliter med akkurat det samme selv, har desverre ingen tips å komme med :/ bruker nesespray jeg også men prøver å begrense det. Har ikke funnet noe annet som hjelper -.-

Urk, da håper jeg det blir bedre etterhvert! Bruker forresten Camphoratum salve under nesa, det gir meg en time eller to ekstra uten nesespray.

Tenkte å sende samboeren ut etter kamfuratum eller hva det heter, vi fikk alltid det under nesen om kveldene da vi var syke. Hjalp veldig bra, kanskje det kunne vært noe?

Jeg laget samme tråd samtidig med deg på FS :p er bare 12dpo og vet ikke om jeg er gravid enda, men det er påfallende, for jeg er absolutt ikke syk. Når begynte du å være tett?

Jeg laget samme tråd samtidig med deg på FS :p er bare 12dpo og vet ikke om jeg er gravid enda, men det er påfallende, for jeg er absolutt ikke syk. Når begynte du å være tett?
Jeg ble tett for en uke siden, da var jeg 4+3, men da jeg ble syk da. Det virker bare ikke som tettheten går over.

Tror jeg og tåkelur snakker om samme salve når jeg leser om igjen, bare jeg som ikke vet hvordan det skrives

Der er et symptom, ja. Jeg var tett hele forrige svangerskap og fikk tilslutt en kortisonnesespray. :)

Otrivin, Zymelin, Naso, Nazaren og Rhinox. Av de tror jeg det var Rhinox som var den absolutt tryggeste. :)

Otrivin, Zymelin, Naso, Nazaren og Rhinox. Av de tror jeg det var Rhinox som var den absolutt tryggeste. :)

Bruker Zymelin jeg. Hvordan vet du hvem som er tryggest av dem?

Back
Topp