Bkno6545372
Betatt av forumet
Hvorfor i alle dager blir man tett i nesa av å være gravid? Begynte plutselig natt til fredag.. What to do? Kan jo ikke bruke nese spray over lengre tid.. Krise! Snorker jo som ett uvær om natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må jeg prøve ut Den... Kan jo bruke den vanlige en liten tid,men er nok bedre å bruke saltvann isteden.. Er jo ikke forkjølet heller....De har en sånn nesespraylignende sak på apoteket som kun består av saltvann. Husker ikke i farta hva den heter, men den kan man i alle fall bruke over lengre tid. Kan jo være noe å prøve ut? Løste opp bra for min del da jeg var forkjøla for noen uker siden.
Æææ, så lenge? Det er jo helt grusomt!! Jeg får jo ikke puste, peser som en hvalross jo.. HeheHar vært tett i nesa siden uke 5 (11+4 idag) Skikkelig irriterende!!
Samme her, får noen vanvittige nyse anfall, men absolutt ikke forkjølet...Veldig irriterende. Har også vært tett i nesa siden uke 4-5. Ikke på samme måten som ved forkjølelse, Men nyser også en del innimellom.
Åh det er så.kjedelig.. Hvilken nese spray bruker du da?har vert tett siden før jeg viste jeg var gravid. var en av grunnene til at jeg tok testen må ta nesespray på natten
den som beg på rh husker ikke hva den heter spurte på apoteket. står ikke noe om at den ikke kan brukesÅh det er så.kjedelig.. Hvilken nese spray bruker du da?
Vet ikke hvilken allerginesespray du bruker, men jeg fikk streng beskjed om å holde meg unna min (avamys). Bruker nå Nazamer med aloe vera om natta. Det er saltvann og funker greitEr også pottetett dagen lang, bruker nesespray på natta. Hvis ikke får jeg ikke sove! Har fått utskrevet en nesespray fra lege ifb med allergi (som er blitt mye verre nå), men er litt redd for å bruke den under graviditet. Legen sa det var opp til meg, men det er lite studier som er gjort...likevel var risikoen liten. Er bare kjedelig hvis det skjer noe, også vet man at det kunne vært unngått!
Vet ikke hvilken allerginesespray du bruker, men jeg fikk streng beskjed om å holde meg unna min (avamys). Bruker nå Nazamer med aloe vera om natta. Det er saltvann og funker greit
Nazamer er reseptfri, hjelper ikke mot allergi, men for tett nese. Aloeveraen hjelper på man ikke blir sårNei?? Er avamys ja...... rart det praktiseres så forskjellig! Gjelder det hele svangerskapet? Er Nazamer på resept?
Nazamer er reseptfri, hjelper ikke mot allergi, men for tett nese. Aloeveraen hjelper på man ikke blir sår