Tett i nesa??

MyFairytale <3

Glad i forumet
Er det flere som er tett i nesa i svangerskapet?? Her begynte det på dag 1. (ikke at jeg fant ut at jeg var gravid før i uke 7, men.. da hadde jeg vært tett lenge.. hehe..) Værst om natta og morgenen..

Jepp, var tett fra før jeg testa pos.

Med vesla fikk jeg det ikke før på denne tiden her, men guuuud jeg elsker nesesprayen min :P

Brukern kunn på kveldstid når jeg skal sove da. og på morran for å få puste :P

Jeg er alltid tett i nesa, men det ble verre når jeg ble gravid og måtte bytte allergimedisin... (ja, er allergisk mot kattene mine.. sjakktrekk.. :P ) Er vel sånn at man produserer mer snørr og herlige greier når man er gravid?

Jeg er alltid tett i nesa, men det ble verre når jeg ble gravid og måtte bytte allergimedisin... (ja, er allergisk mot kattene mine.. sjakktrekk.. :p ) Er vel sånn at man produserer mer snørr og herlige greier når man er gravid?
Ja.. slimhinnene hovner opp i hele kroppen, også i nesa.. derfor vi blir tette fortalte legen min meg iallefall =) Irriterende altså =)

Nei tuller du el?? Har vært tett i nesa siden jeg ble gravid.Og er det døgnet rundt. Var det begge forrige svangeskapene og, men trøster meg med at det blir borte med en gang etter fødselen :)

Jepp, var tett fra før jeg testa pos.

Med vesla fikk jeg det ikke før på denne tiden her, men guuuud jeg elsker nesesprayen min :p

Brukern kunn på kveldstid når jeg skal sove da. og på morran for å få puste :p
Jeg også.. vet ikke hva jeg skulle gjort uten.. Prøver å ta det minst mulig på dagen.. Men bruker det nok litt da også av og til =)

Ja, konstant tett! Men jeg har vært sjuk siden oktober. Tett, vondt i halsen, hoste. LEI!

Ikke tett i nesa, men har hatt øreverk siden starten av desember. Har vert til legen å sjekka om det var ørebetenelse men det hadde jeg ikke.. Hun sa det var like normalt med øreverk som å bli tett i nesa når man er gravid...

Ikke tett i nesa, men har hatt øreverk siden starten av desember. Har vert til legen å sjekka om det var ørebetenelse men det hadde jeg ikke.. Hun sa det var like normalt med øreverk som å bli tett i nesa når man er gravid...
Å nei, konstant øreverk? Huff, nå syns jeg mer synd på deg enn på meg her altså.. :P (og det skjer sjelden! :P )

Jeg er også tett i nesa ! Snufser og snyter meg hele tida, trodd jeg skal bli forkjøla leeenge, men blir med denne snufsinga og tettheten! Gjør så jeg får oftere vondt i hodet å :/

Er det sant?? Oioi.. da er det kanskje ikke så ille å være tett i nesa alikevel =P Stakkars! Konstant vondt?

Vært tettsiden jeg ble gravid. Må ha nesespray før jeg legger meg for å få sove. Forrige gang jeg var gravid turte jeg ikke bruke nesespray, så jeg pinte meg gjennom en forkjølelsesperiode med å bare bruke saltvannspray, som ikke funka i det hele tatt :p

Ikke tett, men masse gørr :P

Nesespray skal fungere mot ørevondt, for å holde kanalene åpne. Føler virkelig med deg, Missrosa!

Hvilken nesespray bruker dere!?

Fikk beskjed på apoteket at jeg bare kunne bruke saltvannspray. Det funker IKKE. Kommer til å dø av pustebesvær før termin. :p

Jepp, på natta. Må sove med åpen munn. Ganske irriterende!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Å nei, konstant øreverk? Huff, nå syns jeg mer synd på deg enn på meg her altså.. :P (og det skjer sjelden! :P )

Det kan gi seg noen timer men så å si hver dag ja. Så er det heldigvis "bare" på det ene øret nå. Men det er ikke no serlig å gå med vont i øret som det ikke er noe å jore med, legen sa at det kunne funke med nesedpray men det jore det ikke.,

Hvilken nesespray bruker dere!?

Fikk beskjed på apoteket at jeg bare kunne bruke saltvannspray. Det funker IKKE. Kommer til å dø av pustebesvær før termin. :p
Jeg bruker helt vanlig otrivin. Da jeg snakket med legen min om det sa hu at det var ikke anbefalt å bruke nesespray under svangerskapet, fordi nesesprayen gjorde at blodårene i nesa trakk seg sammen og da var det grunn til å kanskje tro at det kunne påvirke blodårene i morkaka også.. Men det var ikke bevist noen skade på foster ved bruk av nesespray. Og dessuten var det så lite av virkestoffene som ble tatt opp i blodet at legen min mente det skulle være ganske ufarlig! Men jeg skulle ikke overdrive, og helst ta om natta da jeg lå i ro.

Back
Topp