MyFairytale <3
Glad i forumet
Er det flere som er tett i nesa i svangerskapet?? Her begynte det på dag 1. (ikke at jeg fant ut at jeg var gravid før i uke 7, men.. da hadde jeg vært tett lenge.. hehe..) Værst om natta og morgenen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. slimhinnene hovner opp i hele kroppen, også i nesa.. derfor vi blir tette fortalte legen min meg iallefall =) Irriterende altså =)Jeg er alltid tett i nesa, men det ble verre når jeg ble gravid og måtte bytte allergimedisin... (ja, er allergisk mot kattene mine.. sjakktrekk..) Er vel sånn at man produserer mer snørr og herlige greier når man er gravid?
Jeg også.. vet ikke hva jeg skulle gjort uten.. Prøver å ta det minst mulig på dagen.. Men bruker det nok litt da også av og til =)Jepp, var tett fra før jeg testa pos.
Med vesla fikk jeg det ikke før på denne tiden her, men guuuud jeg elsker nesesprayen min
Brukern kunn på kveldstid når jeg skal sove da. og på morran for å få puste![]()
Å nei, konstant øreverk? Huff, nå syns jeg mer synd på deg enn på meg her altså..Ikke tett i nesa, men har hatt øreverk siden starten av desember. Har vert til legen å sjekka om det var ørebetenelse men det hadde jeg ikke.. Hun sa det var like normalt med øreverk som å bli tett i nesa når man er gravid...
Er det sant?? Oioi.. da er det kanskje ikke så ille å være tett i nesa alikevel =P Stakkars! Konstant vondt?Ikke tett i nesa, men har hatt øreverk siden starten av desember. Har vert til legen å sjekka om det var ørebetenelse men det hadde jeg ikke.. Hun sa det var like normalt med øreverk som å bli tett i nesa når man er gravid...
Har vært tett i nesa siden jeg ble gravid.Og er det døgnet rundt. Var det begge forrige svangeskapene og, men trøster meg med at det blir borte med en gang etter fødselen![]()
Å nei, konstant øreverk? Huff, nå syns jeg mer synd på deg enn på meg her altså..(og det skjer sjelden!
)
Helt vanlig nesespray kan du bruke å det er jo så å si alle mente vertfall legen minHvilken nesespray bruker dere!?
Fikk beskjed på apoteket at jeg bare kunne bruke saltvannspray. Det funker IKKE. Kommer til å dø av pustebesvær før termin.![]()
Jeg bruker helt vanlig otrivin. Da jeg snakket med legen min om det sa hu at det var ikke anbefalt å bruke nesespray under svangerskapet, fordi nesesprayen gjorde at blodårene i nesa trakk seg sammen og da var det grunn til å kanskje tro at det kunne påvirke blodårene i morkaka også.. Men det var ikke bevist noen skade på foster ved bruk av nesespray. Og dessuten var det så lite av virkestoffene som ble tatt opp i blodet at legen min mente det skulle være ganske ufarlig! Men jeg skulle ikke overdrive, og helst ta om natta da jeg lå i ro.Hvilken nesespray bruker dere!?
Fikk beskjed på apoteket at jeg bare kunne bruke saltvannspray. Det funker IKKE. Kommer til å dø av pustebesvær før termin.![]()