Tett i nesa!!

• Trådstarter Trådstarter Fru Fortuna
  • Opprettet Opprettet
F

Fru Fortuna

Guest
Kan noen forklare meg litt om slimhinner og bihuler og sånn? Jeg lurer på hvorfor man blir tett i nesa når man er gravid[&:]
Jeg gjør iallefall det.. nå er det begynt alt, og det vil si konstant tetthet ut svangerskapet. Merkelige greier!!

har ingen forklaring, men har d akuratt liks her og.....

det er noe med at man får hovne slimhinner.. [:'(]
Har slitt med det samme, helt i starten av svangerskapet, men klarte å slutte med nesespray, og nå er det faktisk bedre..

Bruker du mye spray? Det er bare med på å forverre problemet, desverre [&:]

Har samme problemet her [:'(]

ORIGINAL: semine

det er noe med at man får hovne slimhinner.. [:'(]
Har slitt med det samme, helt i starten av svangerskapet, men klarte å slutte med nesespray, og nå er det faktisk bedre..

Bruker du mye spray? Det er bare med på å forverre problemet, desverre [&:]

Jeg bruker så lite som absolutt mulig, for jeg merker at det blir værre av det. Så jeg begrenser meg til når jeg ikke får sove pga nesa eller det blir helt ekstremt på dagen. Bruker den for barn. Saltvann har null effekt i min nese desverre...
Skulle vært en nesespray for gravide på markedet![:)]

Det kan eg forklare faktisk... Slimhinnene er hormonstyrt de også og blir hoven under svangerskapet, akkurat som f.eks.. Leppene der nede, de også kan bli hoven på grunn av hormoner i svangerskapet... Eg var tett heile svangerskapet med mi minste, og var nødt å bruke nesespray gjennom hele svangerskapet ellers fekk eg ikkje puste... Er blitt litt tett igjen, men bruker bare nesespray når det virkelig trengs.

zymelin kan brukas under graviditet.d sa legen o å sjekka opp i bokså si.ska kje bruka dne mer enn 10 dagar sammenhengande,men sånn innimellom når du absolutt trenge d ska d gå fint[:D]d e kun den å otrivin så hjelpe for meg o.ingen saltvann.så kjøp denf or barn zymelin så kan du bruka d når behovet e størst...

Tett jeg å..
men jeg kløøør noe helt utrolig hele tiden..
hehe
ikke så pent å sitte å gni seg i nesen hele tiden..[8D][8D]

Back
Topp