Tett i nesa og svimmel!

Fargeklatten

Gift med forumet
Og det er sååå ubehagelig :/ våkna opp kl 7 i dag, helt potte tett og måtte bare stå opp. Nå har jeg den følelsen at om jeg snyter meg for mye nå blir det naseblod :P Flere som er tett?

Og så blir jeg så svimmel, kan bli det bare jeg sitter/ligger, trenger ikke gjøre noe spesielt. Er det vanlig?

Blir det eg også så du er ikkje aleine. Er alltid tett om morningen. Våkner ett par ganger i løpet av natten også pga av det. Eg er og veldig svimmel men, jobber som frisør så står jo heile dagen:-S

Jeg er mye svimmel, som deg. Har heldigvis blitt bedre nå de siste dagene, men verden min gikk rundt en liten periode.

Bruk saltvann :) jeg var også tett hver morgen en periode, men det ga seg.

Kan det komme når du sitter eller helt i ro og? Hva kommer det av?

Ja, var veldig ofte når jeg satt helt i ro også. Kunne se på tv, og alt gikk bare rundt. Legen snakket om at jeg hadde lavt blodtrykk, noe jeg aldri har slitt med før. Så hun mente det kunne komme av det, men jeg vet ikke jeg..

Det var et par ganger jeg måtte krabbe meg til do fordi alt gikk bare rundt.. :(

Ja, var veldig ofte når jeg satt helt i ro også. Kunne se på tv, og alt gikk bare rundt. Legen snakket om at jeg hadde lavt blodtrykk, noe jeg aldri har slitt med før. Så hun mente det kunne komme av det, men jeg vet ikke jeg..

Det var et par ganger jeg måtte krabbe meg til do fordi alt gikk bare rundt.. :(
Off, det er ikke godt! Særlig ikke når det blir så ille at du kryper :/ jeg føler hodet snurrer på toppen av kroppen min, ekkelt :P men greit å vite at det er normalt da!

Har vært brett i nesen men det var pga forkjølelse. Blødde neseblod flere ganger når jeg snytet meg. Men vær obs på at det er de ferreste nesesprayene som er godkjent for gravide. Jeg fant kun den som jeg hadde kjøpt til dattera mi. Saltvann syns jeg ikke fungerer.

Jeg blør alltid i nesa når jeg er gravid!å er alltid pottetett i nesa når jeg er gravid!
Fikk p beskjed av legen å ikke bruke nesespray! Kan være uheldig for forteret å så virker det mot sin hensikt etterhvert!:-/

Jeg blør alltid i nesa når jeg er gravid!å er alltid pottetett i nesa når jeg er gravid!
Fikk p beskjed av legen å ikke bruke nesespray! Kan være uheldig for forteret å så virker det mot sin hensikt etterhvert!:-/
Okei, så det er ikke trygt å bruke spray? Da skal jeg holde meg unna det! Tettheta går jo litt over når man begynner å bevege seg, selv om jeg nyser og snyter meg gjennom hele dagen :P

Huff, ikke noe behagelig altså :( Jeg er ikke tett i nesa, men tett i hue og svimmel til tider.. Føler jeg nesten konstant brygger på en influensa, utrolig irriterende! :(

Obsobs!!!!!
det er utrolig lett å bli avhengig av otrivin!!!! Jeg brukte otrivin mer eller mindre hver dag...opp til flere ganger for dagen! Holdt på i 13 år, fikk rinoxin for å slutte.......har veeeeeeeldig respekt for nesespray etter det!!
Pass på jenter!!!!

På zymelin for barn (0,5 mg/ml) står det:
Rådfør deg med lege eller apotek før du tar noen form for medisin.
Riktig bruk medfører ingen risiko for fosteret. Kan benyttes under graviditet. Virkning på barn som ammes er ikke sannsynlig. Kan benyttes under amming.

Jeg sporte for sikkerhetsskyld på apoteket og hun sa at hvis det sto at det var greit, så var det greit. Men man skal jo uansett holde anbefalt dosering. Og være kjempe obs på hvor mye man bruker det for det er så lett å bli avhengig som 9-2 sier.

Back
Topp