tett i øret!

Primrose

Forumet er livet
ikke at det har noe med graviditeten å gjøre, hehe! men det høyre øret mitt er tett av all badinga.... når jeg tar Q-tips inn så er det masse voks (ingenting i det venstre), men det blir så vondt når jeg pirker... jeg har noe sånn ørevoksfjerner med sånn ballong til - men åssen funker det? evt noe annet jeg kan gjøre...? hører nesten ingenting heller.... [8|]

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

jeg har ikke badet og er tett i øra og hode idag[:'(]

da er det kanskje et gravidsymptom da? hehehe!!

ingen som har noen råd for å sprenge opp tette ører...? nå hadde jeg en omgang med qtipsen, og det ble værre... så tok jeg en dusj å spylte vann inn, og det hjalp ingenting...

hører ikke en dritt på det øret nå.... dritt!!!

takk for tips Mariet! det skal e prøve! husker nå at e var med en bruker på jobb til legen for å skylle - da dryppa vi han tre kvelder før. kansje e skal dryppe meg litt da, siden e skal til legen på onsdag... kanskje de skyller hvis jeg spør pent... [:D]

jeg også... traff ei jeg kjenner på butikken i sta. jeg måtte dra meg i øret og stresse for å høre hva ho sa... skikkelig voooondt er det!

nei, blir forkjøla av vifte jeg - med en gang! men du skal ikke se bort i fra at det kan være den på deg... kanskje prøve å snu litt på den, så den ikke blåser rett på deg...?

Jeg tror det er pga badinga mi... ligger å flyter på ryggen i evigheter mens det skvulper vann inn... har hatt litt trøbbel med det øret tidligere også, så det bør nok inn til en EUkontroll ja...

Sånn flytrykk er HELT jævli! har bare flydd en gang jeg (har ikke flyskrekk eller noe, er bare ikke no reisejente...), og jeg hylte nesten når de proppene der kom og gikk! driiiiitvondt!

Back
Topp