Snart 3 barnsmamma
Flørter med forumet
Heisann
Vi har vært prøvere i ca ett år nå. Ingen ting har skjedd.. Hundrevis med gravidtester og eggløsningstester... og ikke 1 eneste positiv test :/ Vi fikk rett og slett nok og bestillte time på volvat på Hamar. Og der leverte mannen en sædprøve og jeg tok en gynekologisk test. Alt var bra med meg, bortsett fra litt kalk i livmoren. Det hadde ingen betydning sa legen .... hmmm... Noen med erfaring av dette? skeptisk. Men han sendte meg på rønken av egglederne. Der tok dem kontrastveske i egglederene via livmoren. Den ene kontrastvesken kom igjennom. Men den andre kom ikke igjennom Dermed 1 tett eggleder. :/ Dette var på dag 8 i syklusen denne mnd. Hadde eggløsning nå på mandag... Så er 4 dpo ca.... Noen med lignende erfaring? Kan det hende det hjalp med kontrastvesken denne gangen og at jeg kan bli lettere gravid nå? Noen som vet? Og har tid til å svare meg ?
Har også tatt blodprøver på dag 3, dag 12 og skal nå dag 22 for å sjekke noe hormoner og styr
Klem fra meg Jo må si at eggløsningstestene har vært positive... Ikke gravidtestene