Tetracyclin

*bolledei*

Elsker forumet
Jeg har reagert så på hormonspiralen så jeg ser ut som en 14iss i ansiktet igjen. Har gått på det i litt over en uke nå. er det flere som har brukt det? hvor lang tid tok det evt før det hjalp?

Har vært borti at Tetracyclin ikke hjelper på alle... Men det bør være virkning etter 4-6 uker...

ORIGINAL: *Ann Helen*

Jeg har reagert så på hormonspiralen så jeg ser ut som en 14iss i ansiktet igjen. Har gått på det i litt over en uke nå. er det flere som har brukt det? hvor lang tid tok det evt før det hjalp?

Hadde akkurat samme problemet som deg, fikk disse tablettene og begynte på nytt p-pille merke som heter yasminelle, tror egentlig det er de som har gjort at jeg ser litt bedre ut:)

Lykke til! Veit hvordan du har det....

*heg ble veldig dårlig i magen av dem så måtte slutte.....

ORIGINAL: Dordy**

ORIGINAL: *Ann Helen*

Hadde akkurat samme problemet som deg, fikk disse tablettene og begynte på nytt p-pille merke som heter yasminelle, tror egentlig det er de som har gjort at jeg ser litt bedre ut:)

Lykke til! Veit hvordan du har det....

*heg ble veldig dårlig i magen av dem så måtte slutte.....

Det er veldig normalt å bli dårlig i magen av de...

De hadde 0 virkning på meg hvertfall.. :( ser fortsatt ut som en fjortiss..

Jeg ble bedre med en gang, men jeg kombinerte med å smøre med Epiduo. Og fikk streng beskjed om å ikke slutte selv om jeg ble bra. Har nå gått i ca 10 uker, og skal inn til sjekk snart.

Men har en liten følelse av at det er kremen som holder det i sjakk, for om jeg glemmer det noen dager (mhmm.. sånn er jeg) så popper det fort ut ei kvise eller 4..

Men vet jo ikke hvor ille det blir når jeg slutter helt på medisinen.

Back
Topp