Testtydning.. Livredd

Putetrekk

Flørter med forumet
hei! Jeg er nå i min pp 9, har hatt tre SA/kjemisk i løpt av de månedene.. Sitter nå med en positiv test (tror jeg?) igjen! Er bare dpo 9!! Har veldig menssmerter, og det har jeg hatt veldig tidlig, sånn rundt dpo 4. Jeg startet opp med crinone i dag, og krysser alt jeg har for at denne gangen sitter spira! Ser dere streken?

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    521,8 KB · Visninger: 187
Ser begge streker, ja.

Ser en skygge der iallefall.. :)

hei! Jeg er nå i min pp 9, har hatt tre SA/kjemisk i løpt av de månedene.. Sitter nå med en positiv test (tror jeg?) igjen! Er bare dpo 9!! Har veldig menssmerter, og det har jeg hatt veldig tidlig, sånn rundt dpo 4. Jeg startet opp med crinone i dag, og krysser alt jeg har for at denne gangen sitter spira! Ser dere streken?
Ser noe svakt!!!

Ser en veldig svak strek, så dette blir spennende :) Håper spiren setter seg godt fast denne gangen i så fall <3

Ser den! Krysser fingrene veldig for deg! !☺

Denne testen lover jo bra :) 10 dpo! Dette er skremmende.. Alle ser streken? Livredd for at synet mitt har blitt til streksyn!!

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    451,3 KB · Visninger: 116
Denne er positiv :) :) grattis!

Veldig fin strek i dag da. Hadde en kjemisk for noen måneder siden, og streken ble aldri så sterk som din i dag. Har hørt det samme fra mange andre med kjemisk. Hvis du ikke hadde like sterke streker som du har i dag de andre pp med kjemisk, kan du kanskje tro på at det kan gå bra denne gang :) Jeg fikk strek som deg den siste pp hvor jeg ble gravid, fin stigning fra dag til dag. Er 8 uker på vei i dag ;) lykke til!

Uten tvil positiv denne :) Gratulerer så mye :)

Back
Topp