Testoman

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
Flere her som meg, som tester og tester bare for å se stripen?
I dag tok jeg en test og da kom stripen med en gang, det var så godt
å se! Aner jo ikke hvor langt på vei jeg er...... Ikke mindre enn tickeren tror jeg iallfall.
Noen som har noe å sammenligne? Når kom stripen med en gang på billigetesterstrimlers?
Ja, jeg vet at alle har forskjellige nivoer av hcg hver stadium......:)

Jeg tester enda ja, må bare se den sterke fargen som kommer opp :) jeg aner selv ikke hvor langt jeg er på vei. Skal på tidl UL på onsdag for å se, har bare tatt dato for sist SA nå (så stemmer nok ikke helt)

Ja, tester hver dag :) Tok første positiv test på lørdag, å den var kjempesvak, men blir sterkere for hver dag. Hadde egentlig ikke testdato før onsdag pga. ass. befruktning :)

er billig testen bedre enn clear blue sin? fikk jo positiv med billig test i går og dagen før, men i dag neg clear blue.

Jeg fikk positiv test på billigtestene 3 dager før clearblue med ukeindikator. 
Slik var det i sist svangerskap også.

I uke 4+1 var streken utrolig svak, 3 dager senere sterk og den dagen ble clearbluetesten positiv ;)

Billigtestene kan man ta når som helst på døgnet og få positiv test, hvertfall med meg.
Clearblue sa positiv kun om morgenen.

Jeg tok en ny test idag;) Den ble positiv rett etter at teststreken kom frem, kanskje noen sekunder etter. Med nr en kom teststreken om graviditetsstreken likt:) Rakk ikke å legge fra meg testpinnen;) hehe

jeg begynte å teste på torsdag og da var den positiv. litt svak, men ikke sånn at man måtte vri og vende for å se det (har jo forsøkt det noen ganger og).

Hadde jo et lite lager med slike billige tester, så jeg har testa hver dag, altså 5 dager på rad, bare for å forsikre meg om kroppen ikke tuller med meg ;)

Den blir sterkere og sterkere så det må jo være et godt tegn.

jeg tror jeg hadde IKM på lørdag, så det vil si at jeg testa 3 dager før og fikk positivt.

Ikke prøvd clearblue, men kanskje jeg skal holde meg unna da.

klem fra nok en testoman. hihi

Hadde faktisk halvsterk strek på torsdag da jeg testet for første gang (3+4). Måtte teste igjen i dag (4+1), og streken kom med en gang og var så sterk at sambo påpekte at "wow, den er nesten svart jo" :) Veldig godt å se iom at jeg testet så tidlig at det i teorien kunne vært kjemisk. (ja jeg henger meg opp i usannsynlige eventualiteteremoticon )

Back
Topp