testing?

EserehT

Gift med forumet
hei hmm bare lure på en ting, ser på den lillepie min at det er en dag til testing? kan jeg ta test i morgen og den kan vise om jeg er gravid el ikke??

etter jeg regnet på baby kalkolatoren kan man ikke se det ennå i følge den... skjønner ingenting.. hadde en dags blødning 29 mai... noen som kan svare om de vet

Har du skrevet inn riktig dato for første dag i siste mens på den tickeren din, så kan du teste deg imorra ja. Da skal det være 14 dager siden eggløsning imorra..... Du kan jo prøve [:D] Kan hende det er for tidlig da.. spørs når eggløsningen var

Du kan ta testen i morgen hvis det er den dagen du forventer mens... å ifølge lilypien din så er det i morgen!

Fra og med den dagen du forventer mens "skal" en test vise positiv hvis du er gravid, men alle er vi forskjellige så hvis den er negativ så er det bare å vente ett par dager å ta en ny...

Bare en liten uke til jeg kan ta testen... gleder meg... Håper det er noe på gang...

Har igrunnen ikke så veldig god greie på alt dette her graviditetsgreiene, men prøver å svare så godt jeg kan...

Når det gjelder den blødningen du skriver, så vet jeg ikke hva det kan være... Håper noen andre kan hjelpe deg med det...

Lykke til [;)]

hmm ja om jeg kan kalle det en mens så, blødde en dag[8|] tok den datoen på lillepie...
har lyst å teste før i morgen for da kommer det masse venner hit for å feire meg.. har masse mens murringer, går jo på do hele tiden, kjennes ut som den kommer hele tiden[:'(] og såre brystvorter.

ok takk for svar... litt vanskelig å vite når man skal teste pga har ikke hatt ordentlig mens etter sa.. bare en dag[8|]... oj så spennende det blir om en uke da:) krysse fingre for deg.. lykke til:)

Det er ikke såå stor forskjell på om du tester idag eller imorra. Du kan jo ta en test og se. [:D] Jeg hadde ikke klart å vente iallefall. Er den negativ er det jo bare å ta en til etter noen dager...

ja, ta en test idag! Hvis du er gravid, er den kanskje positiv idag, allerede.[:D]
Fortell,da hva resultatet er!!!! Krysser alt som krysses kan for deg.[8D]
LYKKE TIL

skulle så gjerne ha tatt en test men har desverre ingen før i morgen[>:]

men da skal dere få svar om jeg er gravid el ikke vettu:D[:)]

Back
Topp