Testing

Petra1

Betatt av forumet
Hei !
Noen som vil fortelle hvor mange dpo dere testet positivt etter insett av blastocyst?:happy:

Er enda alt for tidlig og teste siden det bare er noen dager siden insett, men kjenner jeg ikke klarer og holde meg til testdato :rolleyes:

Hei !
Noen som vil fortelle hvor mange dpo dere testet positivt etter insett av blastocyst?:happy:

Er enda alt for tidlig og teste siden det bare er noen dager siden insett, men kjenner jeg ikke klarer og holde meg til testdato :rolleyes:

Har ikke selv satt inn blastocyst men ser mange får svak positiv allerede 9DPO som er fire dager etter innsett sv blastocyst. Tidligste jeg har testet er 10dpo (8 dager etter innsett av 2-dagers embryo). Fikk da svak positiv og tror den ville vært positiv dagen før også:)

Har ikke selv satt inn blastocyst men ser mange får svak positiv allerede 9DPO som er fire dager etter innsett sv blastocyst. Tidligste jeg har testet er 10dpo (8 dager etter innsett av 2-dagers embryo). Fikk da svak positiv og tror den ville vært positiv dagen før også:)
Nesten likt her og, bare at jeg testet 9 dpo positivt.

6 dager etter innsett av blasto testet jeg positivt, men har ikke prøvd å teste tidligere enn det :)

Hei !

Å, dette lurer jeg også på!
Satt inn en 5 dagers den 25 Februar, å test dato er satt til 7 Mars, klarer nesten ikke å vente!
Tolmodigheten tok slutt for leeenge siden!
Har du tatt test?

11 dpo med 6 dagers blasto

Å, dette lurer jeg også på!
Satt inn en 5 dagers den 25 Februar, å test dato er satt til 7 Mars, klarer nesten ikke å vente!
Tolmodigheten tok slutt for leeenge siden!
Har du tatt test?

Hei :-) jeg begynte å spotte 4 dager før testdagen, og fekk negativ test i dagene før... 2 dager før testdag så kom mensen for fullt så når testdagen kom så visste jeg att det ble negativt..
Ser mange får positive tester bare 4 dager etter insett, men anbefaler deg og vente så lenge så mulig.
For meg så var det en stor skuffelse hver gang jeg testet negativt i dagene før testdato..

Ååne
Hei :) jeg begynte å spotte 4 dager før testdagen, og fekk negativ test i dagene før... 2 dager før testdag så kom mensen for fullt så når testdagen kom så visste jeg att det ble negativt..
Ser mange får positive tester bare 4 dager etter insett, men anbefaler deg og vente så lenge så mulig.
For meg så var det en stor skuffelse hver gang jeg testet negativt i dagene før testdato..
Åå, så kjedelig å høre! :Heartred håper det ordner seg snart for deg!

Tusen takk for det:Heartredhåper att egget klamrer seg fast hos deg og att du får en positiv test :happy:

Er det første forsøk? Håper det er ok at jeg spør.
Håper alt jeg kan, men kjenner jeg er ille nervøs for negativ test! Normalt sett har jeg reagert på lukten av kjøttdeig (mens jeg steker den) når jeg har vært gravid, men nå er det ingen tegn til det:wacky: blir mye kjøttdeig disse dager:wacky:

Er det første forsøk? Håper det er ok at jeg spør.
Håper alt jeg kan, men kjenner jeg er ille nervøs for negativ test! Normalt sett har jeg reagert på lukten av kjøttdeig (mens jeg steker den) når jeg har vært gravid, men nå er det ingen tegn til det:wacky: blir mye kjøttdeig disse dager:wacky:

Ja det er første forsøk, ser ut som det ikke blir nytt forsøk før i mai :banghead: er så fælt med all den ventinga i denne prosessen..
Off det er nervepirrende de dagene frem til testing ! Du må ihvertfall ha masse lykke til og håper på en positiv test :)
Har du barn fra før eller har du vært gravid og mistet tidligere?

Ja det er første forsøk, ser ut som det ikke blir nytt forsøk før i mai :banghead: er så fælt med all den ventinga i denne prosessen..
Off det er nervepirrende de dagene frem til testing ! Du må ihvertfall ha masse lykke til og håper på en positiv test :)
Har du barn fra før eller har du vært gravid og mistet tidligere?

Ååh, den ventinga er fæl:banghead:
Takk for det! Bare en dag igjen, så må ut å kjøpe test i dag, har holdt meg enn så lenge:p
Har et barn i fra før, fra 2012, var tydeligvis bare flaks at jeg fikk henne uten hjelp, på så kort tid:p
Ble også gravid i fjor, med kun letrozol, men mistet etter noen uker:sad010

Back
Topp