Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei !
Noen som vil fortelle hvor mange dpo dere testet positivt etter insett av blastocyst?
Er enda alt for tidlig og teste siden det bare er noen dager siden insett, men kjenner jeg ikke klarer og holde meg til testdato![]()
Nesten likt her og, bare at jeg testet 9 dpo positivt.Har ikke selv satt inn blastocyst men ser mange får svak positiv allerede 9DPO som er fire dager etter innsett sv blastocyst. Tidligste jeg har testet er 10dpo (8 dager etter innsett av 2-dagers embryo). Fikk da svak positiv og tror den ville vært positiv dagen før også![]()
Hei !
Noen som vil fortelle hvor mange dpo dere testet positivt etter insett av blastocyst?
Er enda alt for tidlig og teste siden det bare er noen dager siden insett, men kjenner jeg ikke klarer og holde meg til testdato![]()
Å, dette lurer jeg også på!
Satt inn en 5 dagers den 25 Februar, å test dato er satt til 7 Mars, klarer nesten ikke å vente!
Tolmodigheten tok slutt for leeenge siden!
Har du tatt test?
Åå, så kjedelig å høre!Heijeg begynte å spotte 4 dager før testdagen, og fekk negativ test i dagene før... 2 dager før testdag så kom mensen for fullt så når testdagen kom så visste jeg att det ble negativt..
Ser mange får positive tester bare 4 dager etter insett, men anbefaler deg og vente så lenge så mulig.
For meg så var det en stor skuffelse hver gang jeg testet negativt i dagene før testdato..
håper det ordner seg snart for deg!Ååne
Åå, så kjedelig å høre!håper det ordner seg snart for deg!
håper att egget klamrer seg fast hos deg og att du får en positiv test 
Tusen takk for dethåper att egget klamrer seg fast hos deg og att du får en positiv test
![]()
blir mye kjøttdeig disse dager
Er det første forsøk? Håper det er ok at jeg spør.
Håper alt jeg kan, men kjenner jeg er ille nervøs for negativ test! Normalt sett har jeg reagert på lukten av kjøttdeig (mens jeg steker den) når jeg har vært gravid, men nå er det ingen tegn til detblir mye kjøttdeig disse dager
![]()
er så fælt med all den ventinga i denne prosessen..Ja det er første forsøk, ser ut som det ikke blir nytt forsøk før i maier så fælt med all den ventinga i denne prosessen..
Off det er nervepirrende de dagene frem til testing ! Du må ihvertfall ha masse lykke til og håper på en positiv test
Har du barn fra før eller har du vært gravid og mistet tidligere?