I
Ingenbruker
Guest
Fortsetter dete å teste etter positiv digital?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde det sist, bare for å se at hcg økte.
Har en digital til, så tenker å ta den i neste uke.

Kjøpte em 8pk med rfsu nå[emoji51] de er jo lindre følsomme så tenker det er en grei måte å se stigning på[emoji5]
Jeg liker ikke RFSU. Men har ebay-tester og sensitive tester fra en eller annen norsk nettside. Følsomhet på 10. Har ikke testa de nå.
Ebaytestene har jeg vare negativt å si om [emoji53] fått veldig mange falskpositiv med de desverre[emoji20]
Liker ikke rfsu jeg heller men tenkte at ettersom de er så lite følsomme så er de greie å se stigning på[emoji23][emoji51][emoji16]
Billigtester fra billigtester.no var negative torsdag morgen hos meg så begynner å bli usikker på de og
Har denne typen fra ebay:
![]()
Disse har jeg prøvd en gang [emoji5] bortsett fra skygge etter tiden så var de troverdige de, jeg var ihvertfall ikke gravid[emoji23]
Ser jo forskjellen på følsomheten da:
Tok en billigtest like før denne og den var negativ:
![]()
Dagen etter så testene slik ut:
![]()
Og i dag ser rfsu slik ut:
![]()
Store variasjoner altså[emoji13]
Tar CB digital frem til jeg får 3+Må bare se om det er stigning, er så redd for å miste!!
Fikk 2-3 uker i går tror jeg, prøver med på en test til på mandag![]()
Jeg liker ikke RFSU. Men har ebay-tester og sensitive tester fra en eller annen norsk nettside. Følsomhet på 10. Har ikke testa de nå.