Testing

Kun 2 dager etter innsett, men klør i fingrene for å teste. Hehe. Hvor fort etter innsett av blastocyst testet dere positivt?
Jeg testet på dag 8, positiv. Men testet ikke før den dagen, så tror den hadde vært positiv ganske mange dager før det asså:) den var ganske tydelig på dag 8.
Hørt om fler her inne som testet positivt på dag 5 med blasto :D

Hehehe jeg skjønner godt at det klør... det gir seg nok heller ikke :p ;)
Jeg har ikke satt inn blasto (såvidt jeg vet) den gangen jeg testet positivt (mistet tidlig) så fikk jeg såvidt det var en synlig strek dagen før TD.. :)

Hehehe jeg skjønner godt at det klør... det gir seg nok heller ikke :p ;)
Jeg har ikke satt inn blasto (såvidt jeg vet) den gangen jeg testet positivt (mistet tidlig) så fikk jeg såvidt det var en synlig strek dagen før TD.. :)

Ja den ventingen er helt forferdelig :-(
Jeg har offisiell test dag neste fredag, men mon ikke jeg starter å teste tirsdag ... Tror ikke jeg kan holde meg helt til fredag

Kun 2 dager etter innsett, men klør i fingrene for å teste. Hehe. Hvor fort etter innsett av blastocyst testet dere positivt?
Rugedag 5 her sannsynligvis. Rugedag 6 var jeg i alle fall ikke i tvil om at det var egen HCG-produksjon (men strekene var svake) :)

Tror det var rugedag 5. Megasvak. Rd 7 var det ingen tvil :)

Jeg satt inn 2-dagers embryo, ikke blasto. Så det er sikkert en stor forskjell. Men jeg testet negativ på rugedag 13. Gå opp håpet for å så teste positiv på rugedag 17...

Teller du så med den dagen du satte inn?

Jeg satte inn Onsdag. Hvis jeg teller med den dag har jeg rugedag 5 i morgen...
Jeg teller rugedag 1 som dagen etter innsett i alle fall :)

Back
Topp