Testing..

vilblimamma87

Forelsket i forumet
Okei jenter. Trenger erfaringer/meninger her. Testet på ettermiddagen igår for å se om eggløsningssprøyta var ute, og testen var blenda. Testet imorges igjen, og her ser dere den testen... Idag er det 10 dager siden jeg satte ovitrelle. Men kan det være at den henger i enda tross negativ test igår? Tenker at ettermiddagsurinen er tynnere og at den muligens ikke gir utslag da?
ImageUploadedByBV Forum1466590753.566407.jpg

Altså, jeg er på rugedag 7 idag, er vel uansett kanskje tidlig for positiv test?

Vil anbefale å teste til samme tid hver gang og bare en gang i døgnet. Sånn slipper man mye usikkerhet rundt konsentrasjon osv. Synes testen er ganske sterk til å ha vært negativ i går. Vanskelig å si, det kan være blanding av ovitrelle og din egen hcg produksjon. Tvi tvi!

Vil anbefale å teste til samme tid hver gang og bare en gang i døgnet. Sånn slipper man mye usikkerhet rundt konsentrasjon osv. Synes testen er ganske sterk til å ha vært negativ i går. Vanskelig å si, det kan være blanding av ovitrelle og din egen hcg produksjon. Tvi tvi!
Vet jo at jeg burde vente med å teste generelt for å slippe tvilen men klarer ikke dagene går så sakteeee... Syns også den var ganske sterk mtp negativ igår...er vel ikke annet å gjøre enn å vente:)

Vet jo at jeg burde vente med å teste generelt for å slippe tvilen men klarer ikke dagene går så sakteeee... Syns også den var ganske sterk mtp negativ igår...er vel ikke annet å gjøre enn å vente:)
Hehe, nei ikke lett å vente. Har testa tidlig sjøl så vet hvordan det er. Blir spennende dager framover!

Jeg tror du er gravid. Hvis du er helt sikker på at testen var helt hvit igår.
Ta ny en i morgen tidlig. Og fortsett hver morgen i noen dager for å se en evt stigning.

Jeg tror du er gravid. Hvis du er helt sikker på at testen var helt hvit igår.
Ta ny en i morgen tidlig. Og fortsett hver morgen i noen dager for å se en evt stigning.
Herlighet nå er jeg spent på morgendagens test:D Merkelige greier, klarer liksom ikke forstå hva som kunne skjedd. Testen igår var helt blenda ja, men som sagt på ettermiddag. Men tenker uansett at det burde vært en liten strek der i går også om det er ovitrellen, siden streken er så sterk idag? hørt om noen som tester positivt på rugedag 7...tenkte egget festet seg rundt dag 6??

Jeg testet svakt positivt på rugedag 5 .. Men jeg satte inn blastocyst som var 5 dager gammel når det ble satt inn :)
Shit det er tidlig uansett da:) jeg satte inn et to dager gammelt egg, så kan det regnes som dag 9 da egentlig selv om man teller fra innsett?

Testet like tidlig som deg og testen så slik ut !!! Er 11 uker på vei nå. Jeg startet med testingen fra rugedag 8!! når testene nesten er gratis og man ikke eier et snev av tålmodighet så ender man opp med en haug brukte tester..testet meg hver tredje time nesten :p

Gleder meg til å se oppdateringen din imorgen , lykke til

Testet like tidlig som deg og testen så slik ut !!! Er 11 uker på vei nå. Jeg startet med testingen fra rugedag 8!! når testene nesten er gratis og man ikke eier et snev av tålmodighet så ender man opp med en haug brukte tester..testet meg hver tredje time nesten :p

Gleder meg til å se oppdateringen din imorgen , lykke til
Hihi så gøy da, og gratulerer;) tror jeg må legge meg snart slik at det blir morgen fortere:D skikkelig testetøs selv, men er ikke alltid like positivt da, kan ende i mye usikkerhet også. Så begynte jeg å tenke på det med kjemisk... Men kryss kryss for at dagens test stemmer:)

Gårsdagens og Dagens test...
ImageUploadedByBV Forum1466660168.871751.jpg

Tenker at om det var eggløsningssprøyta som ga meg positivt resultat, så burde vel streken være svakere idag?

Herlighet jeg kan ikke tro det! Det går bare ikke an! Har ikke ord... Tror liksom jeg må se en ny strek imorgen før jeg klarer å ta det innover meg:D etter 3 år liksom...

Du er ganske gravid tror jeg rugedag 8 har jeg p testa positivt men KUN når jeg har vert graviiiid:smiley-bounce016

Dagens test er svakere, nesten så man ikke ser noen strek, men annen test da siden jeg var tom for billigtestene... Så etterpå at disse skal tisses direkte på i 10 sek, og ikke settes i glass som jeg gjorde. Men det er vel uten betydning? HCG burde vel slå ut uansett?
ImageUploadedByBV Forum1466746229.439937.jpg

Dagens test er svakere, nesten så man ikke ser noen strek, men annen test da siden jeg var tom for billigtestene... Så etterpå at disse skal tisses direkte på i 10 sek, og ikke settes i glass som jeg gjorde. Men det er vel uten betydning? HCG burde vel slå ut uansett? Vis vedlegget 184007
Forskjellige tester slår veldig forskjellig ut så tidlig.. det gjelder innenfor samme merke også. Ville gått til innkjøp av en type hvis du skal teste mye, eventuelt vente og ta en digital om noen dager:)
Ikke bekymre deg over at denne ser svakere ut:)

Forskjellige tester slår veldig forskjellig ut så tidlig.. det gjelder innenfor samme merke også. Ville gått til innkjøp av en type hvis du skal teste mye, eventuelt vente og ta en digital om noen dager:)
Ikke bekymre deg over at denne ser svakere ut:)
Ja det er sant, glemmer jo oppi all iveren at det faktisk er veldig tidlig enda. Tar en ny imorgen med billigstrimmel og ser da. Takk for svar:) for et sirkus dette er altså..

Back
Topp