Testing?

Dippy

Forelsket i forumet

Hvor tidlig etter sex kan man ta en test? 

Ammer fremdeles, har ikke fått mensen tilbake enda, men bruker ingen prevensjon, så er litt "redd" for at jeg kan ha blitt gravid.

Håper noen kan hjelpe meg, for det er jo en mulighet for at jeg kommer inn hit... :)

 

Mener egentlig etter samleie, da jeg ikke aner når eller OM jeg har hatt eggløsning :) 

Har ikke fått mensen tilbake etter forrige fødsel enda (han er straks 9 mnd) så.

Men takk for svar uansett, jeg må vel bare vente i spenning (og nervøsitet) i en mnd eller noe...:)

 
Det var ett vanskelig spm. men kan du ikke ta n test så er du sikker, så slipper du å gå å lure?
 
Om du ikke aner når/om du har eggløsning så er det egentlig ingen bestemt tid som vil gi et sikkert negativt resultat, iallefall ikke om du er relativt sexuellt aktiv.

Om dere prøver på nr to, eller dere iallefall kommer til å fortsette å ha ubeskyttet sex så vil vel det enkleste egentlig være å bestille billige tester på nett, og ta test en gang eller to i mnd, slik at du får det med deg ganske raskt dersom du skulle bli gravid.

 

Takk igjen for svar:)

Dette var et engangstilfelle der kondomet sprakk, er ikke helt klar for nr 2 enda :p Tror jeg :p

Meeeen, får bare vente noen uker også ta en test!

 
mortilA skrev:

Takk igjen for svar:)

Dette var et engangstilfelle der kondomet sprakk, er ikke helt klar for nr 2 enda :p Tror jeg :p

Meeeen, får bare vente noen uker også ta en test!

I såfall mener jeg å ha lest at man bør vente til 20 dager etter samleie for å ta en test :)



 
Back
Topp