Testing

tante82/MAx6

Glad i forumet
kjenner trangen til å teste kommer smygene[:)] Brystene er ikke så ømme og føler de har krympet til bake til det gammle så er redd for at det ikk går denne gangen. Jeg lever i håpet,men tørr ikke å kjenne gleden på at jeg ev er gravid. Har teste dag 30/10 og det er på en lørdag så tnkte at det var lurt og teste på fredag mogen slik at jeg ev får en time til legen på fredag for og sjekke HC nivået. Kansje jeg kan teste en på onsdag og en på fredag?[:D] Hva tror dere?

Merker at jeg er innmari spent jeg også[:D] Og min test dato er 1 nov[&:] menneh, sist gang testet jeg på rd 11, og kommer nok til å gjøre det nå også[:o][:D] Klarer ikke vente.. Men kommer til å ta den seriøse testen 1.nov. Så kommer uansett til å ikke juble helt om den viser positivt, eller gråte om det ikke er noen strek der. Så får se når rd 11 er her, fredag, om hvordan nervene er da[:D]

Ja legen kan bare glemme at jeg sparer de siste 2 testene mine til 4 november....syns det er ALT for lenge å teste 3 uker etter innsett...så jeg slenger meg vel på å teste den fredagen du har tenkt å teste [:D]

(jeg har allerede sprukket jeg da, viste jo at det ikke var nødvendig å teste, men fikk testene i posten igår og da fikk jeg så syyyykt lyst å prøve...ble selvfølgelig negativ, hadde ikke forventet no annet..men bare måtte)[8D]

Back
Topp