Testing testing...

Gregersen

Forumet er livet
I går sovnet Oliver klokken 19.00 og sov helt til i dag tidlig. Han sovnet i bagen sin på sofaen, da, siden det bare var et forsøk på å få tidlig natten. Vi har soverommene i 1.etg og stua i kjelleren så jeg vil ikke ha han så langt unna meg...
Har prøvd på det samme i dag. Sovnet ca 19.45 etter et bad og litt mat. Har vært bittelitt våken, men har sovnet fort igjen (ligger fortsatt i bag på sofaen..)
Så i morgen tenkte jeg jammen at jeg skal legge han i sengen hans senest klokken 20.00.
Krysser fingre på at vi kanskje snart har en rutine [:D][:D]

Og nå begynner Grey's Anatomy, ukens høydepunkt!![:D]

håper hver kveld jeg også... har nettopp lagt henne (sover på skinnet sitt) her i sofan -tester dette da hun i det siste har voknet etter 20min i senga

Han våknet, vettu, rett etter Grey's. Ga han mat og la han ned igjen. Lot han bare ligge, men han var jo så våken atte [&:] Tok han med meg og la han i vogga etter en stund, ville jo gjerne sove litt jeg da... Men tok enda en god stund før han sovnet, han måtte prate litt, gråte litt og spise litt før han sovnet igjen. Men har ikke tenkt til å gi meg så lett, prøver igjen i kveld [:D]

Blir spennende å se nå! Nå har han badet og fått det han orket av mat, har lagt han i sengen med "spilledåsa" på, har bare hørt koselyder ennå...

Venter i spenning [:D]

Var nettopp innom nå og HAN SOVER [:D][:D][:D]

Stod opp klokken 7.00, så han har sovet hele natten uten matpauser [:D] Nå er han superblid, bare gliser og prater ved siden av meg på sofaen [:D]
Hadde det slik som deg før, Missy1984, hver eneste kveld, så jeg er sååå glaad for at dette har gått så bra! Og det er jo et bevis på at det går bra til slutt, kanskje Dennis bare ikke er klar for det ennå? [8|] Men bare vent, plutselig en kveld så går det! Skal krysse fingre for deg, jeg [:)]

Back
Topp