testing testing

nr.3_på_vei

Andre møte med forumet
prøver å få til en sånn graviditetsticker som signatur, så må bare teste her om jeg får det til [8D]

klarte det jo[:D] Nå føler jeg meg nesten litt flink [8D] hehe

Jah! Hva er det jeg ikke klarer?[:D] Er helt grønn på slikt egentlig[8D] Så er mestringsfølelse dette ja X) hehe

ordne seg alltid til slutt.. hvilket forum du holder til nå ???
eg og vente nummer 3:)

Holder til på oktober:) Men har ikke vært spesielt aktiv der inne enda da. Enn du da? :)
Så gøy at så mange skal ha igjen altså :D 

nr.3_på_vei skrev:
Holder til på oktober:) Men har ikke vært spesielt aktiv der inne enda da. Enn du da? :)

Men hvem er du?? Har du avslørt deg?

Flo87 skrev:
nr.3_på_vei skrev:

Men hvem er du?? Har du avslørt deg?

Temmlig hemmlig nemmlig :P Har nok ikke avslørt meg enda nei. Har ikke fortalt det til familie engang enda. Vi har snakket om det at det kanskje er på tid å "komme ut av skapet" :P Men det blir når det blir. Vi vet liksom så lite. Legen og jordmora er så uenige om når jeg har termin og slikt, men skal inn til ultralyd 9 mai, og da vet vi nok mer, så kanskje vi forteller det etter det :) 

Venter fortsatt i spenning.. :) Lykke til på UL :)

Toalettet skrev:
Venter fortsatt i spenning.. :) Lykke til på UL :)

signerer denne! :)

Takk for det :) Er virkelig spent! Håper alt er som det skal med den lille spiren inni der :)

nr.3_på_vei skrev:
Takk for det :) Er virkelig spent! Håper alt er som det skal med den lille spiren inni der :)

men du når kan  du si hvem du e da??+ha du sakt det på lokka da??? uff er ikke så mye på bv nå mere sukk,,jeg vil vite hvem du e

Joda, det gikk kjempe fint:) Alt sto til som det skulle med den lille. Men jordmora mente jeg var for kort på vei til å få regna ut termin:S det syntes jeg hørtes veeeldig rart ut! For kjønn kunne hun fortelle meg  faktisk. Så må inn til ultralyd på nytt om en stund. Gikk ut derifra som ett enda større spørsmålstegn enn da jeg gikk inn kan man si.

har avslørt det inne på lukka og slikt nå, så kan jo fortelle at det her og i tilfelle du ikke har sett det, iallefall er det jeg som er nr3_på_vei :) 
Ble ikke helt klok på det der med terminen gitt :S men har fått ny time nå da, 1 juni :) Så får håpe jordmora har noe mer å fortelle meg da, da :P 

Back
Topp