Testing, testing.. 1-2.. 1-2

du får bruke tutkopp hvis han ikke vil suge på flaska, da renner jo melka rett inn i munnen hans og så må han svelge :p

Har tutkopp med sånn gummigreie som gjør at man må suge på den for å få noe ut, så hvis han ikke tar flaska, så får vi prøve den. Men den kan ikke kokes da.. :confused004

hmm...spørs om det da ikke er enklere med en vanlig tutkopp som man ikke trenger å suge på, bare å helle ;) Hvis det ikke er sånn ventil i den vil jeg tro den kan kokes nemlig ;) Jeg har en som ser ut som en frosk, fra Ikea, og den kan nok kokes, er jo bare reine plastdeler! :)

Ja, du får bare prøve å prøve å prøve :)

Har tutkopp med sånn gummigreie som gjør at man må suge på den for å få noe ut, så hvis han ikke tar flaska, så får vi prøve den. Men den kan ikke kokes da.. :confused004

Hvis du har damprist, kan du bruke damp:-)
Jeg bruker mikrosterelisator, vet ikke hva jeg skulle gjort uten den :drunken_smilie

Uff, det var synd da!

Jeg trodde jo det var umulig de to første gangene vi prøvde, for han ble helt krakilsk :-/
Men plutselig på fredag gikk det jo bra, og så gikk det strålende da pappaen gav for første gang i kveld :D

Puttet ham i vippestolen og pappa'n gav ham av den gamle typen avent-flaske, og det gikk greit helt til flaska ble tom :p da gikk han av hengslene :smiley-angry017 Fikk bare 40 ml. Tenkte å prøve et helt måltid i morgen og se om det går bra :)

Så utrolig bra:D

Hadde håpet han ville ta Dr Brown's flasken, siden den skal hindre at han svelger så mye luft, men må innrømme at jeg driter litt i det hvis jeg bare kan komme meg ut en liten tur ;)

Ja, det skjønner deg veldig godt;) Håper det blir lite luft og mye melk i magen istedetfor:p;)

Har en Dr Brown's flaske med wide neck jeg ikke har prøvd enda, har bare prøvd den smale, så lurer litt på om jeg skal teste den i morgen siden den ligner litt på den gamle Avent-flasken.. lever i håpet ;)

Har en Dr Brown's flaske med wide neck jeg ikke har prøvd enda, har bare prøvd den smale, så lurer litt på om jeg skal teste den i morgen siden den ligner litt på den gamle Avent-flasken.. lever i håpet ;)

Har du prøvd den ennå? Likte han den bedre?:)

Har sendt mini ut på tur alene for første gang i dag :) Oldemoren hans kom og hentet ham for en time siden. Sendte med henne Dr Brown-flasken og den lille Avent-flasken vi fikk han til å ta her om dagen, så får vi se om hun klarer å få lurt i ham en skvett :p

Har sendt mini ut på tur alene for første gang i dag :) Oldemoren hans kom og hentet ham for en time siden. Sendte med henne Dr Brown-flasken og den lille Avent-flasken vi fikk han til å ta her om dagen, så får vi se om hun klarer å få lurt i ham en skvett :p

Så koselig han får litt kvalitetstid sammen m oldemor:) Håper det går bra og han vil ta flasken og spise seg god og mett:)

hvordan gikk det da?

Det gikk helt strålende! :D Han tok Dr Brown flasken og drakk 160ml. De var borte i over 4 timer :D Juuuhuuuuu! Det lukter kjærestekveld og kino av dette! :D Virker ikke som han er redd lenger heller. Den siste måneden har han jo vært livredd alle andre enn meg og pappa'n, men det er visst over nå :D Var på besøk i går og da lå min mor og lekte med ham på gulvet i lengre tider og han bare pludret og lo :D Jippiiiiii!!!

Det gikk helt strålende! :D Han tok Dr Brown flasken og drakk 160ml. De var borte i over 4 timer :D Juuuhuuuuu! Det lukter kjærestekveld og kino av dette! :D Virker ikke som han er redd lenger heller. Den siste måneden har han jo vært livredd alle andre enn meg og pappa'n, men det er visst over nå :D Var på besøk i går og da lå min mor og lekte med ham på gulvet i lengre tider og han bare pludret og lo :D Jippiiiiii!!!

Så bra!
Da åpner det seg nye dører for dere:-)

Har vært ganske så jublende glad i dag ja :D Da kan jeg få lånt ham bort noen timer når pappa'n er bortreist også og det begynner å hope seg opp her hjemme :p

Veldig greit med barnevakt, bare prøvd det en gang her det gikk fint, men hun spiste ikke så mye.
Håper hun liker mamflaska si, har ikke prøvd den enda, skal ha barnevakt en eller annen gang for å gå ut å spise igjen:-)

Back
Topp