Testing sammen med partner eller ikke?

Nordspire

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Hei!
Lurer på hvordan dere gjorde det med testinga.
Var dere sammen for å ta test eller tok dere når dere var alene hjemme?
Hvordan fortalte dere det til partner?

Her er mannen på jobbreise til i morgen. Han vet ennå ikke at han skal bli pappa. Føler jeg har visst det såå lenge allerede. Testen visste jo positivt i går :laughing002
I dag har jeg kjøpt en liten ulldress i str 50/56 og et kort der det står "Hei pappa. Det tar litt tid før jeg blir meg. Sees 13.10.23!". Skal legge det i en eske og gi det til han når vi blir alene i morgen. Regner med klokka bikker 23 før vi får muligheten:blackeye:
Gleder meg så!
 
Her har mannen jobbet kveldsskift denne uka, så vi har nesten bare sett hverandre om morgenen før jeg leverer i bhg og drar på jobb. Fikk svak strek på mandag, men ville være sikker på at det ikke var en «streifer» før jeg sa noe. Så da han kom hjem i går kveld var jeg sent oppe og sa «gjett hva!’» og han svarte bare «du er gravid» :dead: Han sa det lyste av meg:p Han ble veldig glad da selvføgelig:Heartred
 
Her har mannen jobbet kveldsskift denne uka, så vi har nesten bare sett hverandre om morgenen før jeg leverer i bhg og drar på jobb. Fikk svak strek på mandag, men ville være sikker på at det ikke var en «streifer» før jeg sa noe. Så da han kom hjem i går kveld var jeg sent oppe og sa «gjett hva!’» og han svarte bare «du er gravid» :dead: Han sa det lyste av meg:p Han ble veldig glad da selvføgelig:Heartred
Han så det sikkert! Så koselig :happy:
Håper han ikke ser det på meg før jeg sier noe
 
Hei!
Lurer på hvordan dere gjorde det med testinga.
Var dere sammen for å ta test eller tok dere når dere var alene hjemme?
Hvordan fortalte dere det til partner?

Her er mannen på jobbreise til i morgen. Han vet ennå ikke at han skal bli pappa. Føler jeg har visst det såå lenge allerede. Testen visste jo positivt i går :laughing002
I dag har jeg kjøpt en liten ulldress i str 50/56 og et kort der det står "Hei pappa. Det tar litt tid før jeg blir meg. Sees 13.10.23!". Skal legge det i en eske og gi det til han når vi blir alene i morgen. Regner med klokka bikker 23 før vi får muligheten:blackeye:
Gleder meg så!
Nå fikk jeg våte øyne♥️
 
Mannen min har vært veldig på at vi skal vente til testdag 1/2 ivf dato. Men jeg merka jeg var gravid å da jeg ikke fikk mens testa jeg. Han tror enda ikke på dethan styrer å steller så, ber meg slappe av, lager middag, ordner å styrer, sier det er viktig for baby♥️Han er skjønn men 1/2 er hans bursdag å siden klinikken vil ha svar da tror han vel på det daenda jeg tok cb digital hahahahaha
 
Planen min var at om jeg ble gravid en gang så skulle jeg holde det hemmelig, kjøpe en gave og fortelle det på en fin og rørende måte, slik som du skrev ❤Men slik ble det ikke helt, hehe. Jeg og samboeren hadde akkurat lagt oss, så måtte jeg plutselig på do. Jeg hadde ikke fått mensen den dagen, til tross for negativ test på morgenen, så mens jeg var på do så tok jeg en test. Når jeg vasket hender så kom den ultratynne streken til syne. Da hadde jeg faktisk ikke SJANGS til å vente til dagen etter! Sparka nærmest opp soveromsdøra og veiva testen i ansiktet på han: "TO! HER ER TO STREKR!!!!" Hahaha! Så ble vi oppe nesten hele natten. Snakka, lo og gråt. Både redde og glade. :) blir ikke alltid like idyllisk som man tror, men blir uansett et minne man aldri glemmer når man forteller det til partneren sin ❤
 
Nå vet han det :happy: Han ble såå glad og han sier at han har følt det på seg hele uka. Han gleder seg og sier det er rått at det tok 3 uker fra vi bestemte oss for en baby til vi fikk positiv test:facepalm::Heartpink
 

Vedlegg

  • 20230128_182522.jpg
    20230128_182522.jpg
    1,9 MB · Visninger: 98
Her har jeg komt viftende med testene hver gang :hilarious: Første gang så spratt jeg hoppende opp i sengen og skrek det, de andre to har jeg vært litt roligere:laughing002
 
Her har jeg komt viftende med testene hver gang :hilarious: Første gang så spratt jeg hoppende opp i sengen og skrek det, de andre to har jeg vært litt roligere:laughing002
Haha, vi har hatt samme teknikk :hilarious:
 
  • Liker
Reactions: E&B
Haha, vi har hatt samme teknikk :hilarious:
Blir jo så spent og glad at jeg forstår ikke hvordan andre klarer å holde seg rolig og til og med vente i dagesvis før de sier noe :hilarious:
 
Jeg har jo drevet å testet meg lenge før mens, så vi har hatt litt sånn strek diskusjoner der jeg ser strekene men ikke han:laughing025 Hadde heldigvis rett da:Heartred
 
Blir jo så spent og glad at jeg forstår ikke hvordan andre klarer å holde seg rolig og til og med vente i dagesvis før de sier noe :hilarious:
Denne gang var det lett når han var bortreist :smiley-bounce022
 
Denne gangen tok jeg test på jobben. Ringte mannen og fortalte resultatet.

Forrige gang tok jeg test hos svigerfamilien. Min mann var ikke der, så han ble oppringt den gangen også
 
Tok en test clear blue etter positiv strimmel og la sammen med en joggedress til baby i en eske og ga han :Heartred

Forrige gang gav jeg han bare testen før han reiste på jobb. :smiley-ashamed004
 
Med første testet jeg før vi begge skulle på tidligvakt, og han sto i dusjen. Da ble vi uplanlagt gravid, og var 9-10 uker på veg, så da var vi begge sikre på at vi var gravid, men turte jo ikke å håpe på at det var sant (selv om det ikke var planlagt, så var den veldig veldig ønsket!).

Med nr. 2 var vi på hotell, jeg våknet tidlig av at jeg måtte tisse, tok en test, fikk positiv, også våknet storebroren. Da tok jeg på han en body hvor jeg hadde malt på «storebror» før vi dro (for jeg hadde tenkt å teste da vi var der og ønsket å formidle det glade budskap på en koselig måte), også bærte jeg han mens han holdt testen, opp i senga til sambo.

Nå med nr. 3 testet jeg da han var på jobb. Sa ingen ting før han kom hjem fra jobb, da hadde jeg laget til en boks med en 1’er bleie, positiv test og noen babyklær og lot barna få gi den til han. :Heartred
 
Samboer er ikke hjemme :hilarious: Jeg tenker jeg tar en med uke på ikm (14.02) som han får se:happy:❤️
 
Med SAen i januar overrasket jeg han.
Ble gravid igjen og ingen spenning/forhåpning/samme glede når jeg trodde jeg så ny strek, og jeg lot samboer få bli med å tyde strekene, igrunn et artig prosjekt ;)
 
Jeg har vært uten prevensjon i 9 år, ehm. Jeg trudde ikke jeg var gravid, men ja trur nok jeg er det. Jeg skimte 2 streker. Men har ennå ikke klart å vise mannen det ennå eller si det. Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal si det. Fant ut av det på Lørdagsmorgen. Så jeg går å bær på en hemmelighet, og sjekker testene hele tiden for å se om det stemmer
 
Back
Topp