Testing og EL

tidligerebruker

Elsker forumet
Da er det bare noen få dager til EL skal være rundt hjørnet og jeg gleder meg til testdato 29.august [:D] Håper jeg ikke blir skuffet dene gangen...[8|]

Noen andre med EL snart? [;)]

Hei hei!

Jeg håper også og kunne reserve plass her da det ikke klaffet forrige måned.

Jeg skal iflg BV ha el om en ukes tid, så jeg har startet testingen med Clearblus el test allerede for å være sikker. Bruke dere andre el test? Dette er får 3 pp, så vil så gjerne at spiren skal sitte.

Hei hei, eggeløsning her 12 aug, og håper på positiv test 29 aug :) Skal vel litt til for at det skal klaffe på første forsøk, men lov å håpe :)

Lykke til!

Tror jeg har EL i disse dager. Har ikke test for å sjekke, men har forholdvis regelmessig mens. VELDIG Spennende!! c",)

ORIGINAL: Catepiller

Hei hei, eggeløsning her 12 aug, og håper på positiv test 29 aug :) Skal vel litt til for at det skal klaffe på første forsøk, men lov å håpe :)

Lykke til!

Klaffet på første pp med vårt første barn, men klaffet ikek denne gangen. Nå har jeg kjøpt EL tester, så nå bør det sitte! har også EL rundt 12.aug [:D]

Jeg har EL "disse dager", i løpet av neste uke. Og IKM 24. aug omtrent, så da ville terminen blitt rundt 6.mai 11. ;)

Krysser fingrene for alle

Kommer litt etter dere jeg da jenter...har nemlig ikke el før 18.august..og ikm 31...så håååper veldig på positiv test innen utgangen av måneden...

Er overbevist om at vi skal lykkes denne måneden, så el testene ligger klare, men får nok bare smøre meg med litt mer tålmodighet...for det er vel LITT tidlig å begynne å teste enda[;)] men snaaart[;)][;)][;)]

ORIGINAL: Snøfrid

ORIGINAL: Catepiller

Lykke til!

Klaffet på første pp med vårt første barn, men klaffet ikek denne gangen. Nå har jeg kjøpt EL tester, så nå bør det sitte! har også EL rundt 12.aug [:D]

Såpass, håper jeg er like heldig :)

Lykke til!

Hadde EL 8. AUG, og IKM 21. aug:):) Håper på positiv test og termin 3. mai!!
Men siden det er første PP har jeg ikke så veldig store forventninger...

Back
Topp