Testing...igjen og igjen..

Tulipane

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Dere som har testet positivt, driver dere også å tester hver dag til tross for at dere allerede har fått svar?
Jeg synes det er så vanskelig å forstå at jeg er gravid, så jeg har testet hver dag siden tirsdag...! Hehe, kjøpte en bunsj med tester fra billigtester så de ligger jo der..

Men må le litt av meg selv:D
Og merkelig nok har det vært suuuperspennende hver gang.

Det blir litt sånn *åh, nå skal jeg kose meg - tar en test jeg*

er det bare meg det har klikka for...?



;)
 
Jeg tok en test på Mandag- det får holde ;-) Tok en hos legen på torsdag også... Ingen planer om å ta flere :)
 
Hehe, spørs om ikke det bør begynne og synke inn her snart.. ;)
 
Testet to ganger :) Litt roligere denne gangen. Da jeg var gravid med min første i 2010 tok jeg vel 4-5 stk...
 
Har testet en hel haug. De var så svak. Så ville se om de ble sterkere. Og det ble de da ikke :-( kanskje jeg bare skulle tatt en ;-)
 
Jeg å har testet mange ganger. Men nå skal jeg ta det litt mer med ro. Strekene har blitt sterkere så.
 
Du er ikke alene!! Ser også etter om testene blir sterkere...klarer ikke la være :confused013Har jo en haug liggende (sånne billige strimler).
 
Jeg testet positivt veldig tidlig denne gangen, og har fortsatt å teste hver dag slik at jeg ser strekene blir sterkere :)
Her er dagens:
ImageUploadedByBV Forum1367738667.832828.jpg

:p
 
Godt å høre jeg ikke er helt alene:) Gjorde akkurat det samme forrige gang..
Men nå har jeg roet meg (tror jeg..) Hehe!
Ble ingen test i dag morges hvertfall, fliiink!
 
Hahaha... Nå har ikke jeg ikm før i slutten av mnd,men sist jeg var gravidtesta jeg vel til jeg var ett par mnd på vei :) Var på kjøpesenteret,kjøpte en test og gikk på do for å teste :D Ikke hver dag da,men sånn innimellom :D
 
Jeg har vel testet ca 5 ganger denne gangen og strekene har blitt sterkere :D Så jeg tror på det hehe, og den digitale sier jo alt ;)
 
Back
Topp