Lillemy0894 Forelsket i forumet MayDay2021 11 Nov 2019 #1 Når begynte dere å teste etter sa? Blir el testene å være positiv når det enda er hcg i blodet?
RainbowDash Endelig gravid Assistert-jentene Himmelbarn ❄️ Januargull 2023 ❄️ 11 Nov 2019 #2 Lillemy0894 skrev: Når begynte dere å teste etter sa? Blir el testene å være positiv når det enda er hcg i blodet? Klikk for å utvide … El tester slår ut på HCG, så lenge du har HCG er eltester nesten bortkastet.
Lillemy0894 skrev: Når begynte dere å teste etter sa? Blir el testene å være positiv når det enda er hcg i blodet? Klikk for å utvide … El tester slår ut på HCG, så lenge du har HCG er eltester nesten bortkastet.
Peony Elsker forumet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 11 Nov 2019 #3 Jeg lot det gå en syklus før jeg begynte med monitoren igjen. Testet med strimler for å se når HCG var ute av kroppen. Jeg mistet i juli, og gikk rett inn i normal syklus i august,
Jeg lot det gå en syklus før jeg begynte med monitoren igjen. Testet med strimler for å se når HCG var ute av kroppen. Jeg mistet i juli, og gikk rett inn i normal syklus i august,