Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cissi
ORIGINAL: Looney
[:D][:D] Så søt der han krabber med støvlene på slep, det er liksom ikke noe hinder....[:D]
Jeg tenker stakkar de som jobber i bhg som må fikse dette hele tiden...hehe[:D]
ORIGINAL: papayamammaen
ORIGINAL: Cissi
ORIGINAL: Looney
[:D][:D] Så søt der han krabber med støvlene på slep, det er liksom ikke noe hinder....[:D]
Jeg tenker stakkar de som jobber i bhg som må fikse dette hele tiden...hehe[:D]
haha, ja det var det jeg også tenkte! Jeg leverer med fullt utstyr, så finner de vel ut av det [8D][:D]
ORIGINAL: McBaby
Så nusselig![:D] Lillemor har så tjukke legger at jeg har enda ikke funnet støvler som passer![8|] Og hun begynner i barnehagen i morra....
Så nusselig![:D] Lillemor har så tjukke legger at jeg har enda ikke funnet støvler som passer![8|] Og hun begynner i barnehagen i morra....
Å, er det også en problemstilling? Huff, kanskje jeg må begynne å orientere meg litt om klær og sko jeg også nå. [8|]
Lykke til med barnehagen, og håper du finner et par støvler før det begynner å lakke mot høsten! [:)]
Å, er det også en problemstilling? Huff, kanskje jeg må begynne å orientere meg litt om klær og sko jeg også nå. [8|]
Lykke til med barnehagen, og håper du finner et par støvler før det begynner å lakke mot høsten! [:)]
Ja det blir pinlig hvis jeg må sende ungen i barnehagen med to Rema-poser på beina![:D]
ORIGINAL: papayamammaen'
Ja det blir pinlig hvis jeg må sende ungen i barnehagen med to Rema-poser på beina![:D]
*fniiiiis*
De må da bli litt store vel? Ta sånne polposer du, de er så fin og nøytral farge på også! haha [;)][:D]