Testing av EL

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Har jo ikke noe med assistert befruktning å gjøre, men vi har prøvd å bli gravide på egenhånd nå imellom forsøkene, ble gravid på første forsøk men varte ikke så lenge så vi har prøvd selv i denne syklusen.

Har tatt El tester CD 13,14,15 og idag CD16
Igår CD 15 var testen veldig sterk, halve test streken var like sterk som kontrollstreken, så tenker at det var rett før den ble positiv hadde mye elslim dagen før og samme dag, mest på kvelden samme dag. Tok den ca kl 10, og idag når jeg tok en test ca kl 13 så er den mye svakere. Betyr det at El har vært og at jeg bare har gått glipp av den sterkeste testen?
Har hatt samleie annen hver dag, men hadde ikke igår men dagen før, vil det øke sjansene om vi har sex i dag eller er det for sent nå?

Hei! Vi prøver også u mellom hvert forsøk. Venter El på lørdag,og tester i hår og i dag viser at den er på vei. Vi har samleie hver dag til og med to dager etter eggløsning,så holder på til mandag med disse skøyeriene... så da vil jeg anbefale en runde i dag også ;)

Da var nok LH-toppen i går ja, og at du bare har gått glipp av når den var på sitt aller høyeste. Egget slipper normalt 0-48 timer etter positiv test, men det vanligste er at det slipper på første dag med negativ test igjen (for din del da altså i dag). Aksjer annenhver dag holder i massevis, men jeg ville tatt en runde i dag også for å være sikker siden det fortsatt kan hende at det ikke har sluppet :) Happy humping :D

Sædcellene kan leve opptil 7 dagernog vente på egget, så om dere har hatt sex annenhver dag og f.eks 4 dager før den sterkeste testen evt, så er det likevel god sjanse for at det ligger noen svømmepeller og venter:D

Takk for svar:-)
Vi får ha oss ikveld også, var planen det :-) håper at det kan gå, hvis ikke så er det ikke så lenge til vi skal igang med neste forsøk :-)

Har enda et spørsmål, høres kanskje litt dumt ut, men klarer ikke å slutte og tenke på det. Igår når vi hadde sex så kom det ikke noe ut igjen etterpå, det pleier alltid å renne ut en del, var bittelitt på papiret når jeg tørket meg, men ikke mye. Han var sikker på at han kom så det var så rart.
Det jeg lurer på er om noen har opplevd det?, har aldri skjedd før og redd for at det kan komme infeksjon av at alt blir liggende der ?
Kan vel ikke det, men er alltid så redd for det :-P hehe

Har enda et spørsmål, høres kanskje litt dumt ut, men klarer ikke å slutte og tenke på det. Igår når vi hadde sex så kom det ikke noe ut igjen etterpå, det pleier alltid å renne ut en del, var bittelitt på papiret når jeg tørket meg, men ikke mye. Han var sikker på at han kom så det var så rart.
Det jeg lurer på er om noen har opplevd det?, har aldri skjedd før og redd for at det kan komme infeksjon av at alt blir liggende der ?
Kan vel ikke det, men er alltid så redd for det :-P hehe
Det kan jo være at det rett og slett ikke er så mye som kom den siste gangen. Har opplevd det samme selv, så det er nok helt normalt at det er litt forskjellige mengder :D

Det kan jo være at det rett og slett ikke er så mye som kom den siste gangen. Har opplevd det samme selv, så det er nok helt normalt at det er litt forskjellige mengder :D

Ok, hehe, tenker på alt jeg :-P
Godt at vi har hatt sex annenhver dag i ca en uke frem til og til og med EL dagen, så gjør sikkert ikke noe at det ikke kom så mye den ene gangen :-)
Vet ikke om jeg kan bli gravid på egenhånd siden egglederne er tette, de sier at det er liten sjanse men ikke umulig for oss, men er sendt til ivf siden vi har prøvd i 3 år uten hell, og ble jo gravid på første forsøk der så selv om jeg mistet så tenker jeg at det er nok beviset på at det er vårt eneste problem :-) så håper jeg litt på at de har åpnet seg etter SAen skulle ikke mer til enn det for å tette de så da håper jeg at en ny en kunne åpne de igjen :-) krysser fingrene for det :-)

Ok, hehe, tenker på alt jeg :-P
Godt at vi har hatt sex annenhver dag i ca en uke frem til og til og med EL dagen, så gjør sikkert ikke noe at det ikke kom så mye den ene gangen :-)
Vet ikke om jeg kan bli gravid på egenhånd siden egglederne er tette, de sier at det er liten sjanse men ikke umulig for oss, men er sendt til ivf siden vi har prøvd i 3 år uten hell, og ble jo gravid på første forsøk der så selv om jeg mistet så tenker jeg at det er nok beviset på at det er vårt eneste problem :-) så håper jeg litt på at de har åpnet seg etter SAen skulle ikke mer til enn det for å tette de så da håper jeg at en ny en kunne åpne de igjen :-) krysser fingrene for det :-)
Det er absolutt ikke dumt å prøve på egenhånd så lenge legene sier det finnes en mulighet. Alt kan skje! :D Og om det ikke skulle gå nå, så klaffer det på neste runde med ivf vøtt;)

Back
Topp